GuidZP400 |
2a6f7c1e-91c0-4c04-83f2-47ea47b4771c
|
Biuletyn |
545108-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Adres strony internetowej |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, adres: 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii; 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
NA DOSTAWĘ POJEMNIKÓW NA IGŁY I ODPADY MEYCZNE POJEMNIKÓW NA MOCZ, STERYLNYCH EZ I PAŁECZEK, PISAKÓW LABORATORYJNYCH, SĄCZKÓW DO FILTROWANIA ROZTWORÓW ORAZ PUDEŁEK Z TEKTURY POWLEKANEJ FOLIĄ
|
Numer referencyjny |
NUMER SPRAWY IHIT/P/013/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojemników na igły i odpady medyczne, pojemników na mocz, sterylnych EZ i pałeczek, pisaków laboratoryjnych, sączków do filtrowania roztworów oraz pudełek z tektury - 6 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, tj.: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;– według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ;
-Materiały informacyjne np. katalogi z instrukcją użytkownika informacje producenta, specyfikacja techniczna) lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa);
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Próbki dostarczone wraz z ofertą w ilości 1 szt. w części nr 6, w której kryterium oceny ofert są parametry funkcjonalno-użytkowe.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemnik na zużyte igły i odpady medyczne - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141516-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na mocz - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylne ezy i pałeczki - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pałeczki laboratoryjne - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sączki do filtrowania roztworów - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44611900-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pudełka z tektury powlekanej folią - szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ
|
| |