GuidZP400 |
3e1e0fec-5202-43ba-8f09-8ca7a8c5851e
|
Biuletyn |
546101-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
24154217700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41940
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 39 38 100
|
Zamawiajacy fax |
32 39 38 127
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.piekary.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.piekary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.piekary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrdnictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego - sekretariat, adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/07/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej z podziałem na 8 pakietów.Poszczególne pakiety nie mogą być dzielone przez
Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarto w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo pacjentom jak również komfort pracy personelowi medycznemu.
2. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
3. Zaoferowane do przetargu wyroby medyczne muszą być dopuszczenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze zm. ).
4. Oferowane do przetargu wyroby muszą posiadać cechy wskazane w opisie i odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w SIWZ
5. Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany, oznakowany w języku polskim, etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz "jałowe", "sterylne" jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności.
6. Zamawiający wymaga, aby instrukcje dołączone do przedmiotu zamówienia były sporządzone w języku polskim.
7. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie –załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia.
8.Zgodnie z art. 91 ust. 3a Zamawiający informuje, iż jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w § 4 ust. 1, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku do umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zastrzeżeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust 2. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1.
3. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 Bielizna medyczna i zestawy medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 14 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 Bielizna medyczne, materiały opatrunkowe, zestawy medyczne oraz inne wyroby medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 16 pozycji wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 Podkłady higieniczne na stół operacyjny oraz inne wyroby medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 4 pozycje wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 Bielizna medyczna oraz wyroby medyczne różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 15 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 42 pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 25 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 Opatrunki pooperacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet obejmuje 4 pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |