GuidZP400 |
91d04ff9-6505-458a-b8f5-e89608029164
|
Biuletyn |
546211-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak. Oferta może zostać złożona wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/20/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 1.1-1.6 do SIWZ oraz tabelą parametrów granicznych i oceny jakościowej stanowiącą Załącznik nr 1.7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 6 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Środki kontrastowe GADOTERIC ACID z substancją pomocniczą Tetraksetan
Zadanie nr 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych w placówkach służby zdrowia
Zadanie nr 3 – Preparaty do myjni endoskopowej ETD-3
Zadanie nr 4 – Gąbka żelatynowa
Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne do kaniul
Zadanie nr 6 – Stymulator resynchronizujący (CRT-P) z elektrodami i akcesoriami do implantacji + cewnik subselektywny
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców, którzy składają ofertę aktualnej wymaganej prawem koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia kwalifikowany jako produkty lecznicze
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
II. Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty (dotyczy produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga posiadania nw. dokumentów:
1) dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze:
a) pozwolenie/zezwolenie, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) – aktualne na dzień składania ofert,
b) Oświadczenia Wykonawcy, iż oferowane produkty farmaceutyczne posiadają wymaganą rejestrację i aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem, okazywalne na każde wezwanie Zamawiającego (dotyczy zad. nr 1) – wzór ośw. załącznik nr 6 do SIWZ,
c) Oświadczenia, iż zaoferowane produkty farmaceutyczne posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, okazywalną na każde wezwanie Zamawiającego (dotyczy zad. nr 1) – wzór ośw. załącznik nr 6 do SIWZ,
2) dla produktów zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny:
aktualny dokument dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
3) dla produktów kwalifikowanych jako preparaty biobójcze - pozwolenie, o którym mowa w Ustawie o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. 175 z 2002 r. poz.1433 ze. zm,) – dotyczy zad. nr 2 i 3.
4) dla środków zakwalifikowanych jako niebezpieczne - aktualne karty charakterystyki zgodne ze stanem prawnym na dzień ogłoszenia substancji niebezpiecznej, a jeżeli preparat nie jest klasyfikowany jako niebezpieczny, należy złożyć stosowne oświadczenie (nie dotyczy środków zakwalifikowanych jako produkt leczniczy), wskazujące jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy. – dotyczy zad. nr 2 i 3.
5) Oświadczenie, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty, będące przedmiotem zamówienia zostały poddane badaniom, które potwierdzają skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH - dokumenty te Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego. – dotyczy zad. nr 2 i 3.
6) Etykiety handlowe dla każdej oferowanej pozycji asortymentowej w celu sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem – dotyczy zad. nr 2 i 3.
7) Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą) – dotyczy zad. nr 2-6.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
b) formularz cenowy/ specyfikacja asortymentowo-cenowa, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia,
c) prawidłowo wypełnioną tabelę parametrów granicznych (dotyczy zadania nr 6),
d) materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt.IV.2 pkt.3 ppkt 7) SIWZ (dotyczy zadania nr 6 - w celu dokonania oceny jakościowej)
e) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz załącznikami Nr 2.1-2.3 do SIWZ (wzory umów).
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Środki kontrastowe GADOTERIC ACID z substancją pomocniczą Tetraksetan
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych w placówkach służby zdrowia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Preparaty do myjni endoskopowej ETD-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Gąbka żelatynowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1 pozycja asortymentowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne do kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Stymulator resynchronizujący (CRT-P) z elektrodami i akcesoriami do implantacji + cewnik subselektywny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
7 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ oraz tabela parametrów granicznych i oceny jakościowej stanowiąca Załącznik nr 1.7 do SIWZ
|
| |