Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543800-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej.
Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d36a7602-7327-4f24-a858-b08fe66078da
Biuletyn 543800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Regon 481842400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trójpole
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61693
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8274500, 8274588
Zamawiajacy fax 618 226 420
Zamawiajacy email przetargi2@poznan.sa.gov.pl
Adres strony url www.poznan.sa.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pozna.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.poznan.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie; na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny w Poznaniu ul. Trójpole 21; 61-693 Poznań pok. 405 IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup kopert papierowych C5 z sukcesywną dostawa do centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej na rok 2018
Numer referencyjny ZP-373-02/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopert C5 do Centrum Wydruku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie dla potrzeb sądów apelacji poznańskiej. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga 12 miesięczny gwarancji. Wykaz jednostek zamawiających oraz płatników stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu o max. 50% umowy, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia. W przypadku niewyczerpania w całości zawartej umowy, na podstawie oświadczenia Zamawiającego termin określony powyżej może ulec wydłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 180 dni lub do wyczerpania wartości umowy.
Cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto b) Wykażą, że oferowane koperty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. w zał. nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 - ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji;
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem. Wykaz dostaw musi potwierdzać, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę papieru i kopert lub art. biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się aby Wykonawca dostarczył próbki oferowanych kopert tj.: 1 oryginalne opakowanie zawierające 1000 szt. w jakim będą realizowane dostawy
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy częściowej od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)