GuidZP400 |
69fe6e40-c144-4e6d-9798-6d3ae1653782
|
Biuletyn |
547419-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
42 Baza Lotnictwa Szkolnego
|
Regon |
14267631600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sadków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26603
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 511 500
|
Zamawiajacy fax |
261 511 300
|
Zamawiajacy email |
jw4938@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
www.42blsz.wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.42blsz.wp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.42blsz.wp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9,26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
16/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów biurowych oraz okładek na akta o parametrach nie gorszych niż np:bloczek kartek samoprzylepnych żółte 75X75 100 szt
bloczek kartek w pojemniku białe 8,5X8,5X8,5 cm
blok notatnikowy w kratkę A4/100 kartek
blok papierowy techniczny A3 biały 10 kartek 160g/m
blok papierowy techniczny A4 kolor 10 kartek min 160g/m
cienkopis 6 kol tusz na bazie wody, plastikowe etui z zawieszką zawierające 6 cienkopisów. Szerokość linii 0,4mm.
Teczka do archiwizacji dokumentów z wklejką z płótna introligatorskiego o czterech symetrycznych otworach, z tektury bezkwasowej, szerokość grzbietu 1 cm nie gorszej jakości niż model OKA1
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech (3) głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości (min 70 000,00 złotych brutto każda) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ppkt 3, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów:
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień złożenia dokumentów:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech (3) głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości ( min. 70 000, 00 złotych brutto każda) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów- załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Pełnomocnictwo udzielone sobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość:
1) dla części I zamówienia 5 537,21 złotych brutto.
2) dla części II zamówienia – NIE WYMAGA.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110/.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy Pzp).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:
1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;
2) powodu okoliczności siły wyższe. „Siła wyższa” to nadzwyczajna przeszkoda
o charakterze obiektywnym, która przejawiła się w nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeniach, którym zapobiec Wykonawca nie mógł, jak np. wojna, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja czy zamieszki albo w aktach władzy publicznej, jak np. zajęcie towaru, zakaz eksportu itp. „Siła wyższa” to zdarzenie zewnętrzne w stosunku do powołującego się na nią Wykonawcy.
5. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|