GuidZP400 |
01ffc2f5-ddfc-42a1-9247-fe6e338e1f71
|
Biuletyn |
548474-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
|
Regon |
20082659600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17132
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
601 483 999
|
Zamawiajacy email |
ksiegowosc.kultura@gminawyszki.pl
|
Adres strony url |
http://goksit.gminawyszki.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Inwestor zastępczy: Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki NIP: 543-206-71-43, REGON 050659674
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?wiad=118331
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"
|
Numer referencyjny |
IGK.271.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zagospodarowanie terenu) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OŚWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dla przedmiotowego zamówienia wysokość posiadanych środków musi wynosić co najmniej 19 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonał, co najmniej 1 dostawę polegającą na dostarczeniu wraz z montażem wyrobów o jednakowym lub zbliżonym przedmiocie zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie opłat tych należności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni, licząc od dnia w którym Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) gdy koniczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług),
2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego;
- z brakiem możliwości prowadzenia prac montażowych na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty. Ponadto Wykonawca wraz z zastrzeżeniem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|