GuidZP400 |
cce53d6c-9b8c-440c-8e7a-e1cf9d16a6d1
|
Biuletyn |
549025-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Sztuki w Łodzi
|
Regon |
27750000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Więckowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 633-97-90 w 33
|
Zamawiajacy fax |
42 632 99 41
|
Zamawiajacy email |
muzeum@msl.org.pl, zamowienia@msl.org.pl
|
Adres strony url |
www.msl.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa wyposażenia jest współfinansowana w ramach Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIS) - projekt POIS.08.01.00-00-0025/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.msl.org.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.msl.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Edukacja
|
Numer referencyjny |
AG.271.05.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali edukacyjnej: Monitora LCD 55 (2 sztuki), Urządzenia wielofunkcyjnego (1 sztuka), Wyposażenia do studia filmowego (1 komplet), System kratownic (1 komplet), Instalacji służącej do dystrybucji sygnałów audio (1 komplet), Rzutnika laserowego (1 sztuka), Ekranu elektrycznego (2 sztuki).
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Pakiet 1 – Monitor LCD 55
Pakiet 2 – Urządzenie wielofunkcyjne
Pakiet 3 – Wyposażenie do studia filmowego
Pakiet 4 - System kratownic
Pakiet 5 - Instalacja służąca do dystrybucji sygnałów audio, Rzutnik laserowy, Ekran elektryczny
|
Cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty.
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia wyposażenia.
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji
z podwykonawców wskazanych.
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zakończenia serii produkcyjnej danego wyposażenia oraz rozpoczęcie produkcji wyposażenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego
w dokumentacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta wyposażenia lub Wykonawcę,
6) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Strony,
7) zmian dotyczących prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, oczywistych błędów słownych.
8) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego;
9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Monitor LCD 55 - 2 sztuki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie do studia filmowego - 1 komplet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
System kratownic - 1 komplet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44316300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Instalacja służąca do dystrybucji sygnałów audio, Rzutnik laserowy, Ekran elektryczny - 1 komplet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |