GuidZP400 |
12e4545c-1a3e-47ae-bb70-308853a68677
|
Biuletyn |
549981-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
|
Regon |
19057266000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gradowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-802
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 300 08 42
|
Zamawiajacy fax |
58 742 15 13
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@hewelianum.pl
|
Adres strony url |
www.hewelianum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane na potrzeby projektu pt. „Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.hewelianum.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.hewelianum.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
|
Numer referencyjny |
DPZ.26.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
2. Zamówienie dzieli się na dwie części:
1) część 1: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej,
2) część 2: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) dostawę urządzeń, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego;
2) instalację urządzeń na miejscu;
3) zintegrowanie urządzeń z istniejącą infrastrukturą elektryczną;
4) uruchomienie i konfigurację urządzeń, w tym instalację oprogramowania sterującego urządzeniami i zapewniającego niezbędne funkcjonalności;
5) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie zasad eksploatacji Sprzętu;
6) dostarczenie pisemnej informacji na temat zasad kontroli, serwisu i konserwacji Sprzętu w języku polskim, w wersji papierowej i elektronicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i instalacji sprzętu multimedialnego, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej.
2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć:
1) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 5;
2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, tylko jeżeli Wykonawca udowodni, że oferowany w miejsce pierwotnego model (następca) jest droższy u producenta o ponad 10% niż model wskazany w ofercie;
3) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy - z powodu zastosowania rozwiązań technicznych lub technologicznych nowocześniejszych, bezpieczniejszych lub korzystniejszych od zaproponowanych przez Zamawiającego w SOPZ, które wypełnią jego oczekiwania co do przedmiotu umowy;
4) warunków płatności;
5) terminu realizacji przedmiotu umowy;
6) poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SOPZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym;
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do niniejszej umowy;
3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu niniejszej umowy, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w imporcie towaru;
4) zmian w zakresie dofinansowania projektu w ramach, którego jest realizowana niniejsza umowa;
5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
6) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych.
4. Strona wnioskująca o zmianę niniejszej umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia dla cz. 1 obejmuje dostawę i instalację następujących urządzeń:
1) Zestaw interaktywny – tablica interaktywna szt. 1
2) Zestaw interaktywny – projektor multimedialny ultra-krótkoogniskowy - szt. 1
3) Zestaw interaktywny – podstawa do zestawu interaktywnego 1 komplet – szt. 1
4) System tłumaczeń symultanicznych – jednostka centralna - szt. 1
5) System tłumaczeń symultanicznych – pulpit tłumacza - szt. 1
6) System tłumaczeń symultanicznych – mikrofon do pulpitu tłumacza - szt. 1
7) System tłumaczeń symultanicznych – słuchawki tłumacza - szt. 1
8) System tłumaczeń symultanicznych – promiennik podczerwieni - szt. 4
9) System tłumaczeń symultanicznych – uchwyt promiennika podczerwieni - szt. 4
10) System centralnego sterowania – procesor sygnałowy/przełącznik matrycowy audio – video z wbudowanym skalerem, procesorem sterującym - szt. 1
11) System centralnego sterowania – nadajnik cyfrowego sygnału wizyjnego wysokiej rozdzielczości przez skrętkę (piętro 1 - szafa rack) - szt. 2
12) System centralnego sterowania – odbiornik cyfrowego sygnału wizyjnego wysokiej rozdzielczości przez skrętkę (piętro 2) - szt. 2
13) Systemy centralnego sterowania – nadajnik bezprzewodowy cyfrowego sygnału wizyjnego - szt. 3
14) Systemy centralnego sterowania – odbiornik bezprzewodowy cyfrowego sygnału wizyjnego - szt. 3
15) System centralnego sterowania – panel sterowania dotykowy przenośny – szt. 2
16) System centralnego sterowania – stacja dokująca do postawienia na stół (piętro 1) - szt. 1
17) System centralnego sterowania – stacja dokująca do wmontowania w ścianę (piętro 2) - szt. 1
18) System centralnego sterowania – splitter HDMI (piętro 2) - szt. 1
19) System centralnego sterowania – router - szt. 1
20) System centralnego sterowania – przełącznik sieciowy z PoE - szt. 1
21) System centralnego sterowania – punkt dostępowy - szt. 2
22) głośniki (2 szt/kpl. - łącznie 24 szt.) kpl. 12
23) mocowanie głośników regulowane - 2 szt./kpl. – łącznie 24 szt. - kpl. 12
24) wzmacniacz instalacyjny - szt. 2
25) mikrofon bezprzewodowy kpl. – 4
26) statyw mikrofonowy z uchwytem - szt. 4
27) ściana wizyjna z 9 monitorów 55” – (piętro 1) - kpl. – 1
28) podstawa mobilna (piętro 1) - kpl. 1
29) projektor (piętro 2) - szt. 1
30) uchwyt do projektora (piętro 2) - szt. 1
31) ekran projekcyjny z napinaczami (piętro 2) - szt. 1
32) trigger do ekranu - szt. 1
33) monitor podglądowy 55” - szt. 4
34) podstawa jezdna do monitora 55” - szt. 4
35) zestaw do bezprzewodowej transmisji obrazu zestaw 1 (piętro 1) - szt. 1
36) zestaw do bezprzewodowej transmisji obrazu zestaw 2 (piętro 2) - szt. 1
37) Komputer przenośny - szt. 3
38) Totem multimedialny - kpl. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
6. Zakres zamówienia dla cz. 2 obejmuje dostawę, instalację i konfigurację następujących urządzeń:
1) Głośniki dwudrożne - Szt. 2
2) Wzmacniacz - Szt. 1
3) Projektory - Szt. 2
4) Komputer zarządzający - Szt. 1
5) Oprogramowanie - kpl. 1
6) Nadajnik i odbiornik radiowy - kpl. 1
7) Okablowanie, akcesoria, instalacja, kalibracja, szkolenie - Kpl. 1
|
| |