GuidZP400 |
995485ff-f896-4130-94b9-6843a81aeb19
|
Biuletyn |
549635-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
|
Regon |
23082139700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11-go Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świeradów-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59850
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 816 471
|
Zamawiajacy fax |
757 816 585
|
Zamawiajacy email |
zp@swieradowzdroj.pl
|
Adres strony url |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 4 - Środowisko i zasoby, Działanie 4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać na poniższy adres. W wypadku przesłania oferty będzie się liczyła data jej wpłynięcia do siedziby zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
OGMiI.271.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania na potrzeby projektu „Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju”.
GOGLE VR 16 kpl., SYSTEM Z MONITOREM MGŁOWYM, PROJEKTOR DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, MONITOR INTERAKTYWNY Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS 2 szt., TABLET 16 szt., TELEWIZOR LED 3 szt., OPROGRAMOWANIE DO GOGLI WIRTUALNYCH, MAPA INTERAKTYWNA, DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIE DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, APLIKACJA „ŚCIEŻKA POMNIKI PRZYRODY GMINY ŚWIERADÓW”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
150
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp.) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się
do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości
brutto umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli
wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające
wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas
trwania tych okoliczności.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa
zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej
Zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Na tej stronie Zamawiający będzie również
zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia
oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze
najkorzystniejszych ofert.
|