GuidZP400 |
05bafb78-ddb2-46e5-b220-cbbb1eb54b91
|
Biuletyn |
549564-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
|
Regon |
28893000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lindleya
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02005
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 021 001
|
Zamawiajacy fax |
225 022 136
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@dzieciatkajezus.pl
|
Adres strony url |
www.dzieciatkajezus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może zostać złożona wyłącznie NA PIŚMIE, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ul. W. H. Lindleya 4 02 – 005 Warszawa Dział Zamówień Publicznych Pawilon nr 19, piętro I, pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa rękawiczek medycznych
|
Numer referencyjny |
DZP/38/KT/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawiczek medycznych (rękawiczek diagnostycznych, rękawiczek chirurgicznych, rękawiczek ortopedycznych) dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (5 pakietów)
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy wyrobów medycznych:
Aktualne dokumenty dopuszczające stosowanie zaoferowanych wyrobów medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeśli dotyczy zaoferowanych wyrobów)
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia
– wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia) wystawionych przez producenta opisujących parametry techniczne zaoferowanych wyrobów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ
Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy)
Potwierdzenie wniesienia wadium
Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców
– wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E)
W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć:
a) próbki :
Próbki – w celu weryfikacji zgodności i oceny przydatności klinicznej/ jakości
1) dla pakietu nr 1 – 100 sztuk (różne rozmiary)
2) dla pakietu nr 2 – po 20 par do każdej pozycji (różne rozmiary);
3) dla pakietu nr 3 – po 20 par (różne rozmiary);
4) dla pakietu nr 4 – 10 kompletów par (różne rozmiary).
5) dla pakietu nr 5 – 100 sztuk;
b) dokumenty
dokumenty w celu oceny przydatności klinicznej/ jakości wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ
Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku
do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania
UWAGA!!!!
PRÓBKI I DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ (NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Dla pakiet nr 1 – 4.000,00 zł, dla pozostałych pakietów nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.,
poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240 ze zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
BGK O/Warszawa nr: 22 1130 1017 0020 0763 5720 0003 z tytułem: Przetarg nieograniczony
nr DZP/38/KT/2018.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za skutecznie wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego w terminie składania ofert.
7. Do oferty należy dołączyć: kopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu, natomiast w pozostałych formach - oryginał dokumentu wniesienia wadium (zaleca się złożenie
wraz z ofertą dodatkowo kopii tego dokumentu).
8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczenia powinien gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z projektem umowy
|
IV 4 4 data |
2018-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pozycji - 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pozycji - 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pozycji - 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pozycji - 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pozycji - 1
|
| |