GuidZP400 |
080698e3-0f77-42d8-a25d-b4e1c126ce7e
|
Biuletyn |
550468-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
|
Regon |
532448467
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Prudnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774067890
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pcm.prudnik.pl
|
Adres strony url |
www.pcm.prudnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku II.
|
Numer referencyjny |
2/IV/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 11 niżej wymienionych części (pakietów):
1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7.
2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Pokrowiec foliowy na materac; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8.
3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Test urazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9.
4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Klipsy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10.
5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11.
6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Kateter - wziernik; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12.
7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13.
8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14.
9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15.
10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16.
11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Artykuły higieniczne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych.
Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a) zmiany wysokości stawki podatku VAT, skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy;
b) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia; wówczas Strony dopuszczają zmianę przedmiotu dostawy na produkt o tych samych, bądź wyższych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności produktu, na który następuje zmiana, w stosunku do uprzednio zaoferowanego.
c) obniżenia przez producenta ceny jednostkowej za produkt.
|
IV 4 4 data |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2018r. o godz. 10:15 w: Prudnickim Centrum Medycznym S.A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, w Sali Narad 48-200 Prudnik, Sala narad (parter).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Anoskopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowiec foliowy na materac
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Test uerazowy Helicobacter Pyroli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Klipsy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Kateter - wziernik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rurka tracheotomijna KAN z mankietem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Ampułkostrzykawka – żel sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule BD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZ.
|
| |