Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku II.

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550468-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 11 niżej wymienionych części (pakietów):
1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7.
2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Pokrowiec foliowy na materac; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8.
3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Test urazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9.
4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Klipsy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10.
5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11.
6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Kateter - wziernik; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12.
7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13.
8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14.
9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15.
10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16.
11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Artykuły higieniczne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 080698e3-0f77-42d8-a25d-b4e1c126ce7e
Biuletyn 550468-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Regon 532448467
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Prudnik
Zamawiajacy kod pocztowy 48-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774067890
Zamawiajacy email przetargi@pcm.prudnik.pl
Adres strony url www.pcm.prudnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku II.
Numer referencyjny 2/IV/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 11 niżej wymienionych części (pakietów): 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Pokrowiec foliowy na materac; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Test urazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Klipsy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10. 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11. 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Kateter - wziernik; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12. 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13. 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14. 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15. 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16. 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Artykuły higieniczne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki podatku VAT, skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia; wówczas Strony dopuszczają zmianę przedmiotu dostawy na produkt o tych samych, bądź wyższych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności produktu, na który następuje zmiana, w stosunku do uprzednio zaoferowanego. c) obniżenia przez producenta ceny jednostkowej za produkt.
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2018r. o godz. 10:15 w: Prudnickim Centrum Medycznym S.A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, w Sali Narad 48-200 Prudnik, Sala narad (parter).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Anoskopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pokrowiec foliowy na materac
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Test uerazowy Helicobacter Pyroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Klipsy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kateter - wziernik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rurka tracheotomijna KAN z mankietem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ampułkostrzykawka – żel sterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kaniule BD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Artykuły higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin ważności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)