| GuidZP400 |
1b10878e-338c-4acf-8696-46ad3dc3de68
|
| Biuletyn |
562140-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sadkowice
|
| Regon |
75014848900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sadkowice
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sadkowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
96206
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
468 156 191
|
| Zamawiajacy fax |
468 156 191
|
| Zamawiajacy email |
ug@gminasadkowice.pl
|
| Adres strony url |
https://www.gminasadkowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.gminasadkowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Sadkowice w ramach projektu „Wdrożenie zintegrowanych technologii informacyjno – komunikacyjnych w gminach powiatu rawskiego”
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem dla Gminy Sadkowice. Zakup realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu „WDROŻENIE ZINTEGROWANYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W GMINACH POWIATU RAWSKIEGO” nr RPLD.07.01.02-10-0020/17. Projekt w ramach Osi priorytetowej VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.1 Technologie informacyjno – komunikacyjne, Poddziałania VII.1.2 Technologie informacyjno – komunikacyjne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym - szt. 8,
2) komputera przenośnego (laptopa) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz oprogramowaniem biurowym – szt. 1,
3) monitorów – szt. 8,
4) laserowego kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1.
3. Szczegółowe parametry techniczne oraz ilościowe określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4. Użyte nazwy własne w załączniku nr 1 do SIWZ są przykładowe i służą do określenia parametrów sprzętu. Dopuszcza się rozwiązania równoważne spełniające wskazane parametry. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; dostawa jest realizowana na koszt Wykonawcy; produkty będą dostarczone przez Wykonawcę do Urzędu Gminy w Sadkowicach w dni robocze w godzinach otwarcia urzędu, tj. poniedziałek - piątek 7:30-15:30.
2) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony; protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wypłaty wynagrodzenia;
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) Dostarczony sprzęt musi być :
a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich;
b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu;
c) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
6. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta.
7. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego.
8. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
9. Okres gwarancji określony w załączniku nr 1 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego.
10. Wymagane jest, żeby serwis gwarancyjny świadczony był przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta
do siedziby Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu
do producenta lub do naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu wysyłkę na koszt własny organizuje Wykonawca. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość bezpośredniego korzystania przez Zamawiającego z udzielonej gwarancji producenta sprzętu.
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
13. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe;
30213100-8 Komputer przenośny;
30121100-4 Fotokopiarki;
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
14. Oferowane produkty muszą posiadać certyfikaty i standardy opisane w Załączniku nr 1 do SWIZ Dopuszcza się możliwość składania dokumentów równoważnych, wydawanych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usługi lub dostawy będącej przedmiotem zamówienia.
15. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ (wykaz oferowanego sprzętu).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto. Uwaga: Jeżeli wartości wykazanych dostaw będą w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych dostaw sprzętu informatycznego o podobnym charakterze (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust.4 pkt 3 wraz z podaniem rodzaju dostaw, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że wymieniona w wykazie dostawa o wartości minimum 30 000 PLN brutto, została wykonana należycie i prawidłowo ukończona. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ (wykaz oferowanego sprzętu). 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; formularz oświadczenia (Załącznik nr 6 do SIWZ) będzie dostępny na stronie internetowej Zamawiającego razem z informacją z otwarcia ofert.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późniejszymi zmianami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.
4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji, poręczenia). Dokument wadialny winien być dołączony (np. spięty/zszyty) do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał dołączony do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania (rozpinania/rozszywania) oferty.
6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
9. Zamawiający dokonuje zwrotu i zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w §2 ust. 1;
c) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert.
f) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|