| GuidZP400 |
a855d4b3-8334-49e3-a94c-34bc32c03a53
|
| Biuletyn |
562102-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Terespol
|
| Regon |
52917200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czerwonego Krzyża
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Terespol
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21550
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
833 752 036
|
| Zamawiajacy fax |
833 752 327
|
| Zamawiajacy email |
um@terespol.pl
|
| Adres strony url |
https://umterespol.e-biuletyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol - etap II
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umterespol.e-biuletyn.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
piemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Terespol, 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26, pokój nr 13 - sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa strony internetowej w ramach projektu "Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol - etap II"
|
| Numer referencyjny |
IP.271.6.2018.AL
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa strony internetowej w ramach projektu „Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol – etap II”,
4.2. Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy obejmuje budowę strony internetowej, która obejmuje zbudowanie i uruchomienie portalu internetowego dla Miasta Terespol zgodnego z WCAG 2.0 oraz pobieraniem danych o wyprodukowanej energii z systemów urządzeń zamontowanych w instalacjach fotowoltaicznych i solarnych, kotłach na pellet oraz pompach ciepła zwanych dalej w skrócie OZE.
4.3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało budowę i wdrożenie strony internetowej z bazą danych o wartości min. 15 000 ,00 PLN brutto każde zadanie.
2) Potencjał kadrowy:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedna osoba pracująca w charakterze wdrożeniowca/szkoleniowca posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu strony internetowej z bazą danych, która uczestniczyła w min. 2 projektach,
b) co najmniej jeden programista posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu, który brał udział, w;
- co najmniej jednym zakończonym projekcie, który dotyczył zaprojektowania, wykonania i wdrożenia systemu informatycznego strony internetowej z bazą danych,
- co najmniej jednym zakończonym projekcie, który dotyczył zaprojektowania, wykonania i wdrożenia portalu/serwisu internetowego dostosowanego do wymagań WCAG 2.0.
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE WYKONAWCA MOŻE WSKAZAĆ JEDNĄ OSOBĘ DO PEŁNIENIA WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ WW. FUNKCJI O ILE SPEŁNIA ONA WARUNKI DLA WSZYSTKICH FUNKCJI, PRZY, KTÓRYCH ZOSTANIE WSKAZANA
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z SIWZ,
2) zmiana obowiązującej stawki VAT,
3) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego,
3. W przypadku określonym w ust. 2 pkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
4. W przypadkach określonych w ust. 2 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia.
5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego uwzględniająca postęp
w realizacji prac przez Wykonawcę.
7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|