Budowa strony internetowej w ramach projektu "Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol - etap II"

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Miasto Terespol
Miejscowość Terespol
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562102-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa strony internetowej w ramach projektu „Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol – etap II”,
4.2. Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy obejmuje budowę strony internetowej, która obejmuje zbudowanie i uruchomienie portalu internetowego dla Miasta Terespol zgodnego z WCAG 2.0 oraz pobieraniem danych o wyprodukowanej energii z systemów urządzeń zamontowanych w instalacjach fotowoltaicznych i solarnych, kotłach na pellet oraz pompach ciepła zwanych dalej w skrócie OZE.
4.3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a855d4b3-8334-49e3-a94c-34bc32c03a53
Biuletyn 562102-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Terespol
Regon 52917200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerwonego Krzyża
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Terespol
Zamawiajacy kod pocztowy 21550
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 752 036
Zamawiajacy fax 833 752 327
Zamawiajacy email um@terespol.pl
Adres strony url https://umterespol.e-biuletyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol - etap II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umterespol.e-biuletyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny piemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Terespol, 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26, pokój nr 13 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Budowa strony internetowej w ramach projektu "Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol - etap II"
Numer referencyjny IP.271.6.2018.AL
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa strony internetowej w ramach projektu „Odnawialne Źródła Energii dla Miasta Terespol – etap II”, 4.2. Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy obejmuje budowę strony internetowej, która obejmuje zbudowanie i uruchomienie portalu internetowego dla Miasta Terespol zgodnego z WCAG 2.0 oraz pobieraniem danych o wyprodukowanej energii z systemów urządzeń zamontowanych w instalacjach fotowoltaicznych i solarnych, kotłach na pellet oraz pompach ciepła zwanych dalej w skrócie OZE. 4.3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wiedza i doświadczenie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało budowę i wdrożenie strony internetowej z bazą danych o wartości min. 15 000 ,00 PLN brutto każde zadanie. 2) Potencjał kadrowy: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia: a) co najmniej jedna osoba pracująca w charakterze wdrożeniowca/szkoleniowca posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu strony internetowej z bazą danych, która uczestniczyła w min. 2 projektach, b) co najmniej jeden programista posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu, który brał udział, w; - co najmniej jednym zakończonym projekcie, który dotyczył zaprojektowania, wykonania i wdrożenia systemu informatycznego strony internetowej z bazą danych, - co najmniej jednym zakończonym projekcie, który dotyczył zaprojektowania, wykonania i wdrożenia portalu/serwisu internetowego dostosowanego do wymagań WCAG 2.0. ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE WYKONAWCA MOŻE WSKAZAĆ JEDNĄ OSOBĘ DO PEŁNIENIA WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ WW. FUNKCJI O ILE SPEŁNIA ONA WARUNKI DLA WSZYSTKICH FUNKCJI, PRZY, KTÓRYCH ZOSTANIE WSKAZANA
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego, 3. W przypadku określonym w ust. 2 pkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 4. W przypadkach określonych w ust. 2 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia. 5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego uwzględniająca postęp w realizacji prac przez Wykonawcę. 7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cen
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na dostarczony i uruchomiony serwis internetowy z bazą danych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)