| GuidZP400 |
8c9baea5-aa52-4e9f-8d0c-c518225b6f98
|
| Biuletyn |
562046-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
| Regon |
28060211800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
11500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 335 922
|
| Zamawiajacy fax |
261 335 641
|
| Zamawiajacy email |
24wog.zam@wp.mil.pl
|
| Adres strony url |
http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html , www.bip.mon.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
24 Wojskowy Oddział Gospodarzy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 108
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA, ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO, ZNAKÓW DROGOWYCH, MATERIAŁÓW ADR ORAZ APTECZEK MEDYCZNYCH DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
|
| Numer referencyjny |
40/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów bhp, ochrony środowiska, odzieży i obuwia roboczego, znaków drogowych, materiałów ADR oraz apteczek medycznych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku wg. opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8, 9 i 10 oraz wg. ilości podanych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do siwz o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji umowy uzależniony jest od treści złożonej oferty i wynosi od 15 do 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. Dokument, o którym mowa w pkt. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2, 3 i /lub 4 do siwz); DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia,
w wysokości 4 900,00 zł (w przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia).
2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach:
a. dla zadania nr 1 – 2 600,00 zł,
b. dla zadania nr 2 – 2 300,00 zł,
c. dla zadania nr 3 – bez wadium.
3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem
do składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 40/2018 – „Dostawa artykułów bhp, ochrony środowiska, odzieży i obuwia roboczego, znaków drogowych, materiałów ADR oraz apteczek medycznych dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie,
a jego kopia w ofercie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
a. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w roku 2018.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy zamówienia podstawowego, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 6 ust. 1 umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów BHP, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej, materiałów ADR i apteczek medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów BHP, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej, materiałów ADR i apteczek medycznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 8 do SIWZ, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do ochrony środowiska
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów do ochrony środowiska, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 9 do siwz, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa znaków drogowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa znaków drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 10 do siwz, o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
|
| | |