| GuidZP400 |
b9bcc0b8-7872-4e11-9aa8-ef3f077819db
|
| Biuletyn |
562296-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
| Regon |
14204948200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Zjazd
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00301
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 55 69 400
|
| Zamawiajacy fax |
22 55 69 403
|
| Zamawiajacy email |
k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
|
| Adres strony url |
www.mcs-przychodnia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcs-przychodnia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
|
| Numer referencyjny |
ZP/07/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/07/18) w ilościach i rodzajach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ. Postępowanie składa się z 10 części: Część 1 - Komputery AIO, Część 2 - Terminale, Część 3 - Licencje terminalowe, Część 4 - Licencje CAL Windows, Część 5 - System operacyjny Windows 10 Pro i MS Office 2016, Część 6 - Monitory LCD, Część 7 - Skaner, Część 8 - Kolektor danych, Część 9 - Licencje do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica, Część 10 - Komputer do aparatu tomograficznego CBCT Newtom VGI.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
50
|
| Informacje na temat katalogow |
Min. termin dostawy 30 dni, maksymalny 50 dni - w zależności od pakietu.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawa w tym zakresie wymagań.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawa w tym zakresie wymagań.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przestawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do produktów określonych w Załącznikach nr 1.1 - 1.2 i 1.6 - 1.8, 1.10 do SIWZ Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w ww. załącznikach, aktualnych materiałów źródłowych producenta tj. kart katalogowych, folderów, prospektów, danych technicznych lub instrukcji oferowanego sprzętu (w języku angielskim lub polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 26 ust. 2f Ustawy - jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.
3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4
4) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
6) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załączniki 1.1 – 1.10 do SIWZ (dla wybranej części);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających Umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej;
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
KOMPUTER AIO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
KOMPUTER AIO - 9 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
TERMINALE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
TERMINALE - 15 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
LICENCJE TERMINALOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
LICENCJE TERMINALOWE - 15 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
LICENCJE CAL WINDOWS
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
LICENCJE CAL WINDOWS - 50 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS 10 PRO ORAZ MS OFFICE 2016
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS 10 PRO 1 SZT. ORAZ MS OFFICE 2016 - 8 SZT SYSTEM wg wymagań określonych w załączniku nr 1.5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
MONITORY LCD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
MONITORY LCD - 7 szt. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
SKANER
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
SKANER 1 SZT wg wymagań określonych w załączniku nr 1.7 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
KOLEKTOR DANYCH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
KOLEKTOR DANYCH - 1 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.8 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
LICENCJA DO MODUŁU INWENTARYZACJI W SYSTEMIE INFOMEDICA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
LICENCJA DO MODUŁU INWENTARYZACJI W SYSTEMIE INFOMEDICA - 1 SZT.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
KOMPUTER DO APARATU TOMOGRAFICZNEGO CBCT NEWTOM VGI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
KOMPUTER DO APARATU TOMOGRAFICZNEGO CBCT NEWTOM VGI - 1 SZT. wg wymagań określonych w załączniku nr 1.10 do SIWZ
|
| | |