„Zakup sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania graficznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562365-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 483220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”.
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) Części.

2.1. Część 1 zamówienia: „Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”.

Przedmiotem Części 1 zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania.

Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ.

W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania.
Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ).

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.


2.2. Część 2 zamówienia: Zakup oprogramowania graficznego

Przedmiotem Części 2 zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ.

W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ).

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45060908-4812-4bab-94c7-ea74f00cb6d8
Biuletyn 562365-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Regon 000515879
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 605 200
Zamawiajacy fax 327 605 280
Zamawiajacy email ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony url www.um.siemianowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, kod 41-103 Siemianowice Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Numer referencyjny ZI.271.2.2018, ZP.rp.41.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: „Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 2.2. Część 2 zamówienia: Zakup oprogramowania graficznego Przedmiotem Części 2 zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 1 będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy 2. Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 2 będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 60 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia nie stawia warunku w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia nie stawia warunku w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia nie stawia warunku w/w zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, Uwaga nr 1 (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1.1. powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Uwaga nr 2 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1. W odniesieniu do Części 1 Zamówienia: Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania, składany w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie). 1.2. W odniesieniu do Części 2 Zamówienia: Opis oferowanego oprogramowania graficznego, składany w celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne odpowiada wymaganiom Zamawiającego. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wykaz ten składają wspólnie). Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ. b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 5a do SIWZ w odniesieniu do Części 1 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 5b w odniesieniu do SIWZ do części 2 (Załącznik nr 1 do oferty). c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty). e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniu, o których mowa w pkt 2.1. powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.4. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie oraz innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium: a) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 1 zamówienia w wysokości 4 000,00 PLN, słownie: cztery tysiące złotych 00/100. b) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 2 zamówienia w wysokości 200,00 PLN, słownie: dwieście złotych 00/100. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część– wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części. 2. Wadium w odniesieniu do danej części wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w odniesieniu do danej Części może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 r., poz. 359). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach: Kasa Poniedziałek Wtorek - Czwartek Piątek ul. Jana Pawła II 10 7:00-17:00 8:00-16:00 8:00-14:00 ul. Michałkowicka 105 7:00-14:30 15:00-17:00 8:00-14:30 15:00-16:00 8:00-12:30 13:00-14:00 lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.41.2018 dla Części nr ….”. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim w odniesieniu do Części 1, Części 2 umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Dodatek nr 5a, Dodatek nr 5b do SIWZ 2. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 2.1. W odniesieniu do Części 1 zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji sprzętu lub oprogramowania, na sprzęt lub oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. 2.2. W odniesieniu do Części 2 zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do zmiany zaoferowanego oprogramowania, w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta lub wydania przez producenta nowej wersji oprogramowania, na oprogramowanie o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych niż opisane w SIWZ. 3. Zmiana umowy- w odniesieniu do Części 1, Części 2,, może nastąpić także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Zmiany treści umowy- w odniesieniu do Części 1, Części 2, mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 5. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy- w odniesieniu do Części 1, Części 2, (danych teleadresowych, numeru rachunku bankowego Wykonawcy; Zamawiającego)- zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6. Wszystkie zmiany treści umowy- w odniesieniu do Części 1, Części 2 wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 1 będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1.1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania. 1.2. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe, peryferyjne oraz oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanych urządzeń komputerowych, peryferyjnych oraz oprogramowania. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 1.5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 1.6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup oprogramowania graficznego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia w odniesieniu do Części 2 będzie zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 60 dni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1.1. Przedmiotem Części 2 zamówienia jest zakup oprogramowania graficznego. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– specyfikacja oprogramowania graficznego został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie graficzne spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego Opis oferowanego oprogramowania graficznego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych we wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Informatyki, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie. 1.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 1.5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 1.6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)