| GuidZP400 |
2c906add-6abb-4579-8e24-a85ba4bd83cf
|
| Biuletyn |
562508-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
|
| Regon |
1544738200030
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kossutha
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40844
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(032) 7351547, 7351637
|
| Zamawiajacy fax |
327 351 636
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@nfz-katowice.pl
|
| Adres strony url |
www.nfz-katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Fundusz Zdrowia Śląski Oddział Wojewódzki ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A (II piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa depozytorów kluczy wraz z wdrożeniem
|
| Numer referencyjny |
2/pn/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa depozytorów kluczy wraz z wdrożeniem, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
Obok zamówienia gwarantowanego obejmującego dostawę wraz z wdrożeniem 3 depozytorów kluczy (elementy składające się na depozytory kluczy: jednostka sterująca – 3 szt.; jednostka wykonawcza – 5 szt.; moduł deponowania kluczy – 30 szt.; moduł skrytek – 15 szt.; plomby – 400 szt.), Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia objętego prawem opcji.
Realizacja prawa opcji będzie polegała na dostarczeniu wskazanych przez Zamawiającego elementów wraz z wdrożeniem obejmującym czynności wskazane w pkt III pkt 1, 2, 3, 5, 6 formularza opis przedmiotu zamówienia.
Opis elementów objętych prawem opcji, tj. jednostka sterująca – 1 szt.; jednostka wykonawcza – 3 szt.; moduł deponowania kluczy – 10 szt.; moduł skrytek – 15 szt.; plomby – 100 szt., jest tożsamy (identyczny) z opisem tych samych elementów objętych zamówieniem gwarantowanym.
W ciągu 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy jednorazowo pisemną informację o skorzystaniu bądź nieskorzystaniu z prawa opcji. W informacji o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający wskaże, w jakim zakresie, tj. z jakich elementów i w jakiej liczbie chce skorzystać.
Realizacja prawa opcji uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego (w szczególności od posiadania przez Zamawiającego środków finansowych w odpowiedniej wysokości).
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie. W zakresie prawa opcji, Wykonawca oferuje elementy tego samego producenta, co zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu gwarantowanym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
»Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę oznaczenia oferowanych depozytorów kluczy, jeżeli oznaczenie jest stosowane przez producenta. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa oznaczenia depozytorów kluczy (jeżeli jest stosowane przez producenta), składają się na treść oferty.
2) Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia:
1) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony i wdrożony przez nas sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2017 r. W definicji sprzętu fabrycznie nowego nie mieści się sprzęt ponownie wprowadzony na rynek przez producenta sprzętu po przeprowadzonym procesie jego odnowienia (ang. „refurbished”). Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia i wdrożenia sprzętu ponownie wprowadzonych na rynek przez producenta po przeprowadzonym procesie odnowienia (ang. „refurbished”).
2) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony i wdrożony przez nas sprzęt będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem oraz będzie posiadał deklaracje zgodności CE.
3) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony i wdrożony przez nas sprzęt pochodzi z legalnego źródła, będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ, w tym we wzorze umowy) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta.
4) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż w ramach gwarancji zapewniamy Zamawiającemu dostęp do wszelkich poprawek i najnowszych wersji oprogramowania udostępnionych przez producenta sprzętu (w tym oprogramowania), w tym prawo do ich pobrania bezpośrednio ze strony producenta bądź w inny sposób udostępniony przez Wykonawcę, zainstalowania i użytkowania, bez naruszania praw innych osób lub podmiotów. Pod pojęciem „oprogramowanie” należy rozumieć wszelkie oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie oraz ewentualne oprogramowanie systemowe, zarządzające, monitorujące, klienckie niezbędne do realizacji wymaganych funkcjonalności.
5) Oświadczamy i zobowiązujemy się, że zamówienie, w tym czynności rozmieszczenia i instalacji dostarczonych depozytorów kluczy wraz z konfiguracją systemu (oprogramowania), zostaną wykonane przez osoby posiadające niezbędne w tym zakresie przygotowanie, wiedzę i doświadczenie.
»Ponadto, Wykonawca winien oświadczyć, iż uzyskał wszelkie niezbędne zapewnienia do złożenia powyższych oświadczeń.
-----Oświadczenia wymienione powyżej stanowią treść oferty, a tym samym nie stanowią oświadczeń lub dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 pzp oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126).
|
| Cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
1) Termin wykonania zamówienia:
a) wykonanie zamówienia gwarantowanego - w terminie do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
Plan wdrożenia Wykonawca winien opracować w porozumieniu z Zamawiającym oraz przekazać Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Plan wdrożenia winien zostać przekazany Zamawiającemu w formie pisemnej oraz w wersji edytowalnej. Zamawiający winien zweryfikować plan wdrożenia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania mu planu przez Wykonawcę.
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji – wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – w terminie do 60 dni licząc od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
W ciągu 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy jednorazowo pisemną informację o skorzystaniu bądź nieskorzystaniu z prawa opcji. W informacji o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający wskaże, w jakim zakresie, tj. z jakich elementów i w jakiej liczbie chce skorzystać.
c) licencje niezbędne do funkcjonowania systemu winny zostać udzielone na czas nieoznaczony (licencje na oprogramowanie komputerowe) bez limitu liczby użytkowników, administratorów/ operatorów, obsługiwanych breloków, czy skrytek, stanowisk zarządzających oraz innych parametrów bądź elementów systemu.
2) Miejsce wykonania zamówienia (miejsce dostawy i wdrożenia): Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Art. 22 ust.1b pkt 3 pzp - warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia), a opisanego poniżej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ.
Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia) polegający na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) dostawy depozytora/depozytorów kluczy, wykonanej lub wykonywanej.
Pod pojęciem dostawa wykonana depozytora/depozytorów kluczy należy rozumieć zamówienie o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto polegające na dostawie i instalacji depozytora/depozytorów kluczy, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę (umowa została zrealizowana).
Pod pojęciem dostawa wykonywana depozytora/depozytorów kluczy należy rozumieć zamówienie będące w toku realizacji (umowa jest nadal realizowana), którego pewna część o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto polegająca na dostawie i instalacji depozytora/depozytorów kluczy, została już zrealizowana przez Wykonawcę.
/Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy wraz z wdrożeniem stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia/.
Wykaz dostaw wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - Wykonawca zamieszcza w formularzu wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA!
• Pojęcie dostawy odpowiednio wykonanej lub wykonywanej zostało zdefiniowane powyżej, tj. przez dostawę rozumie się dostawę i instalację depozytora/depozytorów kluczy.
•Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdej wykazanej dostawy musi zostać poparte dowodem, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
• Informacje podane w formularzu wykaz dostaw nie mogą być sprzeczne z informacjami wynikającymi z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) dostaw.
•Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania, Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) dostawy (umowa została zrealizowana); w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) – Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części dostawy z zaznaczeniem, iż jest to zamówienie nadal realizowane (umowa jest nadal realizowana).
•Podając w formularzu wykaz dostaw wartość, Wykonawca:
- w przypadku dostawy wykonanej (umowa została zrealizowana) - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanej dostawy, zaś
- w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) - Wykonawca wpisuje zarówno kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część dostawy, jak i kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całej dostawy.
•Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostawy i instalacji depozytora/depozytorów kluczy. W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę brutto stanowiącą wartość całego zamówienia, jak i wartość brutto samej dostawy z instalacją depozytora/depozytorów kluczy.
•Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest nadal wykonywana, wskazując jego nazwę i adres.
•Wykonawca podaje w formularzu wykaz dostaw informację, czy wykazana dostawa jest dostawą wykonaną, czy nadal wykonywaną.
-------W związku z art. 22a ust.1 pzp, zgodnie z którym: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
na gruncie niniejszego postępowania przyjmuje się, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w cyt. art. 22a ust.1 pzp, wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innego podmiotu/ów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu/ów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, że udostępniana Wykonawcy przez inny podmiot/podmioty ich zdolność zawodowa (doświadczenie), pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz
3) Zamawiający zbada, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 pzp.
Uwaga! W przypadku polegania na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty.
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w szczególności:
a) podmiotu, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres);
b) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Informacje, o których mowa powyżej pod lit.a)-d), winny znaleźć się w zobowiązaniu podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa wyżej, Wykonawca załącza do oferty.
Uwaga!
Zgodnie z art. 22a ust.6 pzp, jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w art. 22a ust.1 pzp.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-------W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).
------W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to winno potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ, winny potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ samodzielnie przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek ten winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
a) formularz wykaz dostaw - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (por. pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ) oraz załączeniem
b) dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
»Jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, przedstawia wykaz dostaw j.w. wraz z dowodami j.w. wystawionymi dla tego podmiotu.
»Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
-----W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ.
-----Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp).
-----W SIWZ określono zasady dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.»Uwaga! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art.23 ust.2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit.B SIWZ dla pełnomocnictw.
-----Kwestie związane między innymi z formą oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (...).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Na podstawie art. 45 ust.2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:
BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002.
Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410.
Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny.
5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp).
Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
pkt 1, 2 - jeżeli dotyczy Wykonawcy:
1) W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 2/pn/2018. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (warunku dot. zdolności zawodowej – posiadanie doświadczenia), Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (zamówienie nr 2/pn/2018).
2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w zamówienie. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
3) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie przed zakończeniem wdrożenia odpowiednio zamówienia gwarantowanego bądź objętego prawem opcji, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto z tytułu umowy, w tym także ceny (wartości) netto podane odpowiednio w pkt I i pkt II załącznika nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie nie przekroczyło odpowiednio ceny za zamówienie gwarantowane oraz za zamówienie objęte prawem opcji.
W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do cen (wartości) netto podanych w umowie, w tym w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości.
Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.
4) Ewentualna zmiana osób wskazanych w par. 4 ust. 1, 2 lub 3 umowy dla swojej skuteczności będzie wymagała jedynie jednostronnego pisemnego oświadczenia skierowanego do drugiej Strony umowy. W treści oświadczenia winien zostać wskazany termin, od którego obowiązuje zmiana.
5) Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o każdej zmianie dotyczącej wskazanych w par.5 ust.8 zd.1 umowy kanałów kontaktu (informacja taka winna zostać przekazana Zamawiającemu na piśmie lub faksem: ……… lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:……), pod rygorem uznania zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego ww. kanałami kontaktu za skuteczne.
6) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.
-------W umowie wskazano również przypadki, w których Zamawiający może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy lub z prawa do rozwiązania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Kryterium IV oceny ofert: Dodatkowe parametry techniczne depozytorów kluczy – waga 10%, obejmuje następujące podkryteria:
Podkryterium 1: Standardowy system operacyjny
Podkryterium 2: Procesor energooszczędny
Podkryterium 3: Sposób komunikacji wewnętrznej
Podkryterium 4: Nośnik danych.
Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert określa szczegółowo SIWZ.
|