1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zamówionych fabrycznie nowych komponentów oraz szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu multimedialnego /audiowizualnego (dalej systemu AV) w sali szkoleniowo - konferencyjnej mieszczącej się na I piętrze w budynku Zakładu Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 155.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa fabrycznie nowego systemu AV, demontaż i odinstalowanie poprzedniego systemu AV, okablowanie, instalacja i montaż oraz uruchomienie, testowanie urządzeń, rozruch techniczny nowego systemu AV wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego z jego obsługi.
3. Montaż obejmuje instalację oraz podłączenie i uruchomienie urządzeń systemu AV – tzn. urządzeń systemu prezentacji obrazu, systemu nagłośnienia, systemu kamer oraz systemu nagrywania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oferowane parametry techniczne/graniczne systemu AV) został określony w załączniku nr 2 do oferty, które muszą zostać uzupełnione i dołączone do arkusza cenowego oferty. Dostarczony system AV powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż urządzenia wyszczególnione w ww. załączniku.
WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY (WYMAGANE POZWOLENIA I/LUB ŚWIADECTWA I/LUB CERTYFIKATY):
1. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu, tj. złożyć wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): firmowe materiały informacyjne (fmi) i/lub prospekty i/lub karty katalogowe potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie Wykonawcy, kopie certyfikatu CE (Conformité Européenne)/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy).
2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016r.), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. |
| GuidZP400 |
5e1f4274-c2e1-46c7-9e5a-d81937f8ddea
|
| Biuletyn |
563297-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
|
| Regon |
1070593900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
155
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02326
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 8833512, 8833552
|
| Zamawiajacy fax |
22 8833513, 8833552
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zzpprzymz.pl
|
| Adres strony url |
www.zzpprzymz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zzpprzymz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zzpprzymz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA, INSTALACJA ORAZ SZKOLENIE Z OBSŁUGI SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W SALI SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEJ W SIEDZIBIE ZAKŁADU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
|
| Numer referencyjny |
ZZP-104/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zamówionych fabrycznie nowych komponentów oraz szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu multimedialnego /audiowizualnego (dalej systemu AV) w sali szkoleniowo - konferencyjnej mieszczącej się na I piętrze w budynku Zakładu Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 155.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa fabrycznie nowego systemu AV, demontaż i odinstalowanie poprzedniego systemu AV, okablowanie, instalacja i montaż oraz uruchomienie, testowanie urządzeń, rozruch techniczny nowego systemu AV wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego z jego obsługi.
3. Montaż obejmuje instalację oraz podłączenie i uruchomienie urządzeń systemu AV – tzn. urządzeń systemu prezentacji obrazu, systemu nagłośnienia, systemu kamer oraz systemu nagrywania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oferowane parametry techniczne/graniczne systemu AV) został określony w załączniku nr 2 do oferty, które muszą zostać uzupełnione i dołączone do arkusza cenowego oferty. Dostarczony system AV powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż urządzenia wyszczególnione w ww. załączniku.
WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY (WYMAGANE POZWOLENIA I/LUB ŚWIADECTWA I/LUB CERTYFIKATY):
1. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu, tj. złożyć wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): firmowe materiały informacyjne (fmi) i/lub prospekty i/lub karty katalogowe potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie Wykonawcy, kopie certyfikatu CE (Conformité Européenne)/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy).
2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016r.), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32321200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy i instalacje systemu audiowizualnego, każda o wartości brutto co najmniej 50 000,00 -zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) - należy wypełnić załącznik nr 5 do oferty.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami (dokumentami), potwierdzającymi należyte wykonanie wszystkich dostaw wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do oferty, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załączonym do oferty wzorem
oświadczenia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 3. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowe informacje dotyczące oświadczeń lub dokumentów zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji
firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie.
|