| GuidZP400 |
d9a7fb87-c72f-4744-96ce-745b80378fd6
|
| Biuletyn |
562735-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
|
| Regon |
18065160500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. hr. Wandy Tarnowskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35322
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
17 85 35 247
|
| Zamawiajacy fax |
17 85 07 864
|
| Zamawiajacy email |
zp@igbcarpatia.pl
|
| Adres strony url |
www.igbcarpatia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.igbcarpatia.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.igbcarpatia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4; 35-322 Rzeszów pokój nr 6
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII
|
| Numer referencyjny |
24/05/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, określając równocześnie który z Wykonawców jest upoważnionym przedstawicielem / Liderem konsorcjum,
2) Formularz/e cenowy/e wg. załącznika 1-A,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa, musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika,
4) Pełnomocnictwo do występowaniu w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych,
5) Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy polegających na:
1) zmianie postanowień dotyczących terminu wykonania umowy, polegających na przedłużeniu obowiązywania umowy do 3 m-cy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego całego przedmiotu umowy po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy do wartości umowy, o której mowa w §5 ust. 1.
2) zmiany asortymentu do 5% wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego,
3) zmiany asortymentu w przypadku wycofania przez producenta i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zawarta w ofercie przetargowej stanowiącej Załącznik Nr 1 (zmiana dotyczyć może zastąpienia wycofanych produktów nowymi produktami);
4) zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zmiany obowiązujących stawek podatku VAT (zmiana umowy nastąpi w zakresie wynikającym z tychże przepisów prawa),
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Wadowicach i Trzebini
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Wadowicach i Trzebini, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Nysie, Brzegu i Grodkowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Nysie, Brzegu i Grodkowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Opolu i Prudniku
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w w Opolu i Prudniku, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Pińczowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Pińczowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII Restauracja Nysa w Nysie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w restauracji Nysa w Nysie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Tarnowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Tarnowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Dębicy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Dębicy, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Rzeszowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Rzeszowie, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Łupkowie i Moszczańscu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATII w Łupkowie i Moszczańcu, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB Carpatia w Uhercach Mineralnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Uhercach Mineralnych, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Ośrodku Konferencyjno Szkoleniowym Parzenica w Zakopanem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Ośrodku Konferencyjno Szkoleniowym Parzenica w Zakopanem, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Hotelu Pałac Olszanica w Olszanicy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich do punktu handlowego PIGB CARPATII w Hotelu Pałac Olszanica w Olszanicy, powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, dopuszczonych do obrotu handlowego. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, nie wymagające skomplikowanego opisu. Zamówienie obejmuje dostawę typowych produktów spożywczych objętych produkcją masową, seryjną, dostępnych w stałej ofercie podmiotów realizujących tego typu zamówienia. Ustalona z góry jakość zamawianych produktów nie wymagają indywidualnego określenia przez zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze wzorem umowy, zawierają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech produktów, w szczególności:
1) określenie zamawianego asortymentu, charakterystykę produktów,
2) termin przydatności do spożycia,
3) częstotliwość dostaw,
4) zasady wymiany wadliwego towaru,
5) termin płatności.
|
| | |