„Uzupełnienie wyposażenia sanitarnego i meblowego w pracowniach zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”

Data publikacji 2018-05-28
Data zakończenia 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Powiat Bieruńsko-Lędziński
Miejscowość Bieruń
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564984-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Pzp do:
a) pracowni zawodowych w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu przy ul. Granitowej 130.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie na własny koszt do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu.
Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie min. 12-miesięcznej gwarancji.
Wykonawca zgodnie z pkt. 13 ppkt 2 SIWZ (Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty) może w pkt. 2 FORMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY (załącznik nr 1 do SIWZ) zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wymagany minimalny określony na 12 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji maksymalnie do 24 miesięcy.
Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonanie dostawy zostanie potwierdzone w druku „FORUMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY” (załącznik nr 1 do SIWZ).
Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować z należytą starannością, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce realizacji dostaw:
a) 43-155 Bieruń, Powiatowy Zespół Szkół w Bieruniu, ul. Granitowa 130, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f981ac04-9d8f-4ba0-977e-2fd883c6cbf2
Biuletyn 564984-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Bieruńsko-Lędziński
Regon 27625519200000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bieruń
Zamawiajacy kod pocztowy 43155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 226 91 00
Zamawiajacy fax 32 226 90 00
Zamawiajacy email przetarg@powiatbl.pl
Adres strony url www.powiatbl.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.powiatbl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatbl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatbl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul. Św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, pokój nr 103 Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu „Uzupełnienie wyposażenia sanitarnego i meblowego w pracowniach zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”
Numer referencyjny RZP 6/2018; RF.272.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Pzp do: a) pracowni zawodowych w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu przy ul. Granitowej 130. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie na własny koszt do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie min. 12-miesięcznej gwarancji. Wykonawca zgodnie z pkt. 13 ppkt 2 SIWZ (Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty) może w pkt. 2 FORMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY (załącznik nr 1 do SIWZ) zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wymagany minimalny określony na 12 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji maksymalnie do 24 miesięcy. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonanie dostawy zostanie potwierdzone w druku „FORUMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY” (załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować z należytą starannością, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce realizacji dostaw: a) 43-155 Bieruń, Powiatowy Zespół Szkół w Bieruniu, ul. Granitowa 130, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie,
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 3) Karty katalogowe oferowanego wyposażenia w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanego wyposażenia z wymaganiami Zamawiającego; Jeżeli w dostarczonych kartach katalogowych nie będą ujęte wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego, Wykonawca złożoną ofertą potwierdza ich spełnienie, a ich weryfikacja odbędzie się przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym to składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. 5) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy. 1. Istotne dla stron postanowienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 Pzp 3. Zamawiający poza okolicznościami wymienionymi w art. 144 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: a) przesunięcie terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: - działania osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń (siła wyższa) mogących negatywnie wpłynąć na termin i jakość wykonanych dostaw i montażu, - przedłużenia terminu przekazania przez Zamawiającego pomieszczeń z uwagi na niezakończenie robót przez Wykonawcę prac budowlanych, - skrócenia terminu wykonania dostaw i montażu, b) zmiana przedmiotu umowy, jeśli konieczność jej wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie Wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu. 4. Okoliczności, o których mowa w pkt 3, lit. a) tiret pierwsze i tiret drugie, skutkować mogą wydłużeniem realizacji umowy, a nie mogą wpływać na jej zakres rzeczowy. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie, jej dopuszczalność pisemnie potwierdzi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego, a przesunięcie terminu wykonania zamówienia, może nastąpić jedynie o ilość dni niezbędną do wykonania i odbioru robót montażowych powstałych na skutek ww. okoliczności. 5. Okoliczności, o których mowa w pkt 3, lit.b), skutkować będą zastąpieniem produktu wskazanego w ofercie Wykonawcy produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie, przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie. 6. Ceny netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bieruńsko-Lędziński Pan Bernard Bednorz, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Bieruniu ul. Św. Kingi nr 1, 43-155 Bieruń  inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bieruniu ul. Św. Kingi nr 1, 43-155 Bieruń jest Pani Bożena Caban e-mail. abi@powiatbl.home.pl, nr telefonu: 032/226 91 74.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Uzupełnienie wyposażenia sanitarnego i meblowego w pracowniach zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego” RZP 6/2018; RF.272.9.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ − * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. − ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Gwarancja udzielona przez wykonawcę
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)