GuidZP400 |
a331e5a1-ce93-405d-9a35-2869cc324d88
|
Biuletyn |
569119-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
|
Regon |
11012056100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trubakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 685 900
|
Zamawiajacy fax |
825 685 716
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.nadbuzanski@strazgraniczna.pl
|
Adres strony url |
www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
12/1-2015/BK-FAMI-"Infrastruktura i procesy azylowe", 11/1-2015/BK-FAMI-"Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
22/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
2. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wskazanych w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów:
1) fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, niepoddanych procesowi ponownego napełniania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nieuszkodzonych w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadających wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem;
2) których wszystkie elementy nie wchodziły pierwotnie w całości, ani w części w skład innych materiałów, pochodzących z bieżącej produkcji, wytworzonych seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001potwierdzającym ,że proces produkcji przebiega z normami jakościowymi oraz z ISO 14001 pozwalające zweryfikować przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska.
3. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt równoważny wymaganych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia w celu wykonania testów przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania po sztuce materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.:
a)zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty, pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem.
Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT
b)zmiany producenta dostarczanego towaru za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 6 lat od zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu końcowego z realizacji Projektu FAMI;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|