GuidZP400 |
1b99f6b2-f9a4-4f1a-b710-0e53e8368dec
|
Biuletyn |
572093-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kąty Wrocławskie
|
Regon |
93193505200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek Ratusz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kąty Wrocławskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55080
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 907 219
|
Zamawiajacy fax |
713 907 219
|
Zamawiajacy email |
zp@katywroclawskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1,55-080 Kąty Wrocławskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.32.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie.
Dostarczenie fabrycznie nowych mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie gm. Kąty Wrocławskie wraz z montażem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca co najmniej:
- dwa zadania polegające na dostawie mebli i pomocy dydaktycznych do szkoły o wartości co najmniej 400.000 zł brutto każda,
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj.:
1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia
albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP lub wskazania bazy danych, z której Zamawiający może ten odpis uzyskać.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, a także w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a)wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej Umowy nie miały i nie mogły mieć wpływu,
b)skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy;
2) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych,
3) zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy,
4) zmiany elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy,
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) polepszenia parametrów technicznych dostawy,
2) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków,
3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
4) zaprzestania produkcji sprzętu wymienionego w ofercie.
W przypadkach określonych w pkt. 1) ÷ 4), wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
5. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia realizacji przedmiotu umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wypełnionego załącznika nr 1 do umowy „Wykaz sprzętu” przed podpisaniem umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|