Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573104-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części.

Część 1- Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 2 - Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2a do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39234495-9e14-48ee-85c3-e84955bb83a2
Biuletyn 573104-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Erazmus+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 3, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych
Numer referencyjny DP.2301.35.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części. Część 1- Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Część 2 - Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2a do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w sekcji 2.8. niniejszego ogłoszenia jest kryterium wyboru ofert w części 1 i 2 i może ulec zmianie
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną główną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: - 20 000,00 zł – dla części 1 - 20 000,00 zł – dla części 2 UWAGA W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części umowy powinna wynosić odpowiednio: minimum 20.000,00 zł – dla części 1; minimum 20.000,00 zł- dla części 2; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie uznany za spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż: - 20.000,00 zł – dla części 1 - 20.000,00 zł – dla części 2
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 5. Załącznik nr 5 zostanie udostępniony wykonawcom wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100)- dla części 1 - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100)- dla części 2 Łącznie 800,00 zł Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien uiścić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, nr rachunku bankowego: 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.). 2) Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu 3) W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 22.06.2018 r. o godzinie 11:15 w siedzibie zamawiającego. Dział Zamówień Publicznych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może ulec zmianie
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów.W tym: długopisy, pendrrivy, teczki z notesem, teczki konferencyjne, smycze, apteczki, torby na prezenty, breloczki, kubki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może ulec zmianie
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji w tym m.in. długopisy, notesy, torby, smycze, zakładki magnetyczne,wingclipy, kubki,opaski USB,rozdzielacze USB
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacj
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)