PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ FOTOGRAFICZNEGO I KAMER

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-07-05 00:00:00
Instytucja Powiat Łańcucki
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu multimedialnego oraz fotograficznego i kamer na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie oraz Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie: projektor multimedialny 6 kpl., Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem krótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 16 – 50mm -1 kpl., Statyw do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Torba do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Karta SD – 1 szt., Kamera cyfrowa 1 kpl., Telewizor 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 18 – 105mm - 1 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d2033fb-5cc1-4481-a91c-b88566f951c7
Biuletyn 574936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Łańcucki
Regon 69058137600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łańcut
Zamawiajacy kod pocztowy 37100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 256 971
Zamawiajacy fax 172 256 970
Zamawiajacy email danuta.ozga@powiat-lancut.com.pl
Adres strony url http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=533
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie szkolnictwa zawodowe w Powicie Łańcuckim” Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Osi priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.powiat-lancut.itl.pl/bip/index.php?page=zwykly.php&under=92&grp=21&dep=533
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO ORAZ FOTOGRAFICZNEGO I KAMER
Numer referencyjny OR.272.2.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu multimedialnego oraz fotograficznego i kamer na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkół Nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Łańcucie oraz Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Łańcucie: projektor multimedialny 6 kpl., Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem krótkoogniskowym oraz uchwytem ściennym 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 16 – 50mm -1 kpl., Statyw do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Torba do aparatu z punktu 3. – 1 kpl., Karta SD – 1 szt., Kamera cyfrowa 1 kpl., Telewizor 2 kpl., Aparat fotograficzny z wymienną optyką 18 – 105mm - 1 kpl.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow doświadczenie zawodowe Wykonawcy: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu służącego do prezentacji lub utrwalania obrazu o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla usług zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V ust. 2 pkt 3) a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione druk oferta, formularz cenowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiana stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy, 3) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, tj. niedostępności na rynku sprzętu i/lub oprogramowania wskazanego w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu i/lub oprogramowania – dopuszczalne jest dostarczenie sprzętu i/lub oprogramowania o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych sprzętów i/lub oprogramowania wykazanych w ofercie, 6) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego wydłużeniem przez producenta.
IV 4 4 data 2018-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria MONTAŻ SPRZĘTU
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)