GuidZP400 |
2c10c152-b4d8-40fa-b374-493681de8795
|
Biuletyn |
584007-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
184400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@au.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
www.puls.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.puls.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych pok 407 IV piętro Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przełączników sieciowych wraz z systemem zarządzania
|
Numer referencyjny |
4/DAND/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych wraz z systemem zarządzania o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 7.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączą dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 dostawy przełączników sieciowych o min. wartości 150 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami pkt 6.1 ust. 2 pkt c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonanie oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie wykażą załącznik nr 11 - co najmniej 2 dostawy przełączników sieciowych o min. wartości 150 000 zł brutto każda.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1.
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące stanu i pochodzenia urządzenia – załącznik nr 5
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację zgodności WE oraz posiada oznakowanie „CE” – załącznik nr 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wg załącznika nr 7
Kalkulacja cenowa – załącznik nr 8
Parafowany wzór protokołu odbioru – załącznik nr 9
Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 10
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
WARUNKI GWARANCJI I SERWISU – zgodne z załącznikiem nr 12
Wykonawca musi udzielić gwarancji na – min. 60 miesięcy.
Wykonawca dodatkowo musi spełnić warunki gwarancji wynikające z treści projektu umowy - załącznika nr 10
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn.zm) z zastrzeżeniem ust. 1a-1e oraz w następujących przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że ze względu na prowadzone prace w szczególności remontowe, budowlane lub instalacyjne, obiekt, w którym ma być zainstalowany przedmiot umowy nie nadaje się do prawidłowego wykonania usługi lub instalacji i uruchomienia, albo że wystąpiły inne podobne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu tych czynności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji Umowy; w takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej okoliczności niezwłocznie po powzięciu informacji o niej,
c) gdy na skutek postępu technologicznego lub organizacyjnego, a także innych podobnych nieprzewidzianych okoliczności, w szczególności takich jak wycofanie danego elementu z produkcji i zastąpienie go nowym elementem lub innym rozwiązaniem, Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zaistniałej okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na stosowne zmiany, będzie mógł dostarczyć przedmiot umowy uwzględniający zmiany, jednak w cenie, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy i o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, spełniający co najmniej wszystkie funkcje w tymże opisie przewidziane.
W takim wypadku warunki dotyczące zmienionych elementów lub rozwiązań podejmuje Zamawiający, określając także maksymalny termin realizacji umowy.
d) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:
wystąpienie wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych, które zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami uniemożliwiają realizację Umowy w terminie, przesunięcie terminu realizacji może nastąpić wyłącznie o udowodnioną przez Wykonawcę liczbę dni uzasadniającą w/w okoliczności,
zaistnienie innych nietypowych zdarzeń o charakterze siły wyższej uniemożliwiających realizację Umowy w terminie lub,
zaistnienie konieczności prowadzenia przez Zamawiającego prac naukowych lub zajęć dydaktycznych, ograniczających możliwość udostępnienia miejsca do wykonania usługi, instalacji lub uruchomienia przedmiotu Umowy, przeprowadzenia szkoleń, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy.
3. W każdym przypadku Strony zobowiązują się do niezwłocznego przekazania informacji o zaistniałej sytuacji i dokonania stosownej zmiany Umowy w zakresie przewidzianym Umową.
4. W przypadku zmiany terminów realizacji umowy z powodów określonych w ust. 2
niniejszego paragrafu, Wykonawca nie może zgłaszać żadnych roszczeń finansowych do Zamawiającego
5. W przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem.
6. Ewentualne spory mogące wynikać z tytułu niewłaściwego wykonania, bądź niewykonania Umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi rzeczowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zwartych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn.zm ).
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|