GuidZP400 |
8878d22d-e3ec-4129-9098-9c6764c2db2f
|
Biuletyn |
583553-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Opole
|
Regon |
53141266800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek-Ratusz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-015
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 44 38 702
|
Zamawiajacy fax |
77 44 58 326
|
Zamawiajacy email |
pzp@um.opole.pl
|
Adres strony url |
www.bip.um.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um.opole.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych, 45-081 Opole, ul. Piastowska 17 pok. 515
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa macierzy dyskowej i kontraktów serwisowych wraz z usługami towarzyszącymi
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej i kontraktów serwisowych wraz z usługami towarzyszącymi, obejmująca w szczególności:
1. Dostawę, instalację, konfigurację i integrację macierzy dyskowej ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego.
2. Opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, szczegółowo opisującej elementy wdrożenia i konfiguracji wraz z instruktarzem stanowiskowym.
3. Świadczenie usług wsparcia technicznego i napraw gwarancyjnych w zakresie wdrożenia.
4.Przedłużenie i dostawę kontraktów serwisowych posiadanej biblioteki taśmowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane 45 dni od daty podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczących:
1. zdolności technicznej tj.:
a)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwa wdrożenia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto każde obejmujące konfigurację sieci SAN na potrzeby zwirtualizowanego środowiska IT,
b)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwa wdrożenia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto każde obejmujące instalację i konfigurację macierzy dyskowych na potrzeby zwirtualizowanego środowiska IT.
2.zdolności zawodowej tj. dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posługującymi się językiem polskim tj.:
a)Inżynier SAN - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym informatycznym lub wyższym technicznym z min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze IT, posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie implementacji sieci SAN z wykorzystaniem nadmiarowych urządzeń oraz ich wysokiej dostępności, która w okresie ostatnich 5 lat uczestniczyła w co najmniej 2-óch projektach informatycznych obejmujących swoim zakresem konfigurację sieci SAN.
b)Inżynier Storage – co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym informatycznym lub wyższym technicznym z min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze IT, posiadająca aktualny certyfikat HP/HPE Master Accredited Solutions Expert - Storage Solutions Architect (lub równoważnym) potwierdzający kwalifikacje w zakresie projektowania, instalowania, konfigurowania oraz administrowania macierzami dyskowymi, która w okresie ostatnich 5 lat uczestniczyła w co najmniej 2-óch projektach informatycznych obejmujących swoim zakresem instalację i konfigurację macierzy dyskowych.
c)Inżynier VMware - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym informatycznym lub wyższym technicznym z min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze IT, posiadająca aktualny certyfikat VMware Certified Professional (lub równoważnym) potwierdzający kwalifikacje w zakresie instalacji i konfiguracji środowisk wirtualnych VMware, która w okresie ostatnich 5 lat uczestniczyła w co najmniej 2-óch projektach informatycznych obejmujących swoim zakresem wdrożenie lub świadczenie wsparcia technicznego dla rozwiązań VMware.
d)Kierownik projektu - co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym informatycznym lub wyższym technicznym, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami w zakresie realizacji systemów informatycznych.
Zamawiający dopuszcza, by jedna osoba pełniła więcej niż jedną z w/w funkcji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust. 2 Prawa):
a)wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie -
b)wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach ww. oświadczeniu. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający.
3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Na podstawie art. 45 ust. 2 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 12 000,00 zł.
3.Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330, Bank Millennium SA
Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty.
5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Prawa odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w określonym terminie lub wniesie je w sposób nieprawidłowy.
6.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Zaleca się, aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą.
7.Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie
o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego.
8.Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole.
9.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Opole z siedzibą Urząd Miasta Opola Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, e-mail: urzad@um.opole.pl, tel. (+48 77) 45 11 800;
2.inspektorem ochrony danych osobowych w jest Sekretarz Miasta, kontakt: ul. Rynek-Ratusz, 45-015 Opole; e-mail: iod@um.opole.pl.*;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|