GuidZP400 |
e840e5e8-c3ef-4994-9b5b-014ec3df99ad
|
Biuletyn |
583322-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
970773231
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zyty
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-046
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 296 200
|
Zamawiajacy fax |
683 255 808
|
Zamawiajacy email |
choros@szpital.zgora.pl
|
Adres strony url |
www.bip.szpital.zgo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.zgo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 201 (sekretariat, bud. Aadministracja)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o., 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli biurowych, metalowych, kuchennych oraz mebli i wyposażenia medycznego, materacy na wózki transportowe, używanych łóżek szpitalnych.
|
Numer referencyjny |
TZ.372.58.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i rozmieszczenie mebli biurowych, metalowych, kuchennych oraz mebli i wyposażenia medycznego, materacy na wózki transportowe, używanych łóżek szpitalnych - zgodnie z załącznikiem nr 2 - 5 do SIWZ.
1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do niej.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach
3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
- zadanie nr 1 i 2 Etap I do 30.08.2018 r., Etap II 14.12.2018 r.;
- zadanie nr 3 i 4 Etap I do 30.08.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej.
Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 5 do SIWZ.
Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 2 470,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt złotych 00/100);
Zadanie nr 2: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100);
Zadanie nr 3: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100);
Zadanie nr 4: 95,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100);
Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A. IV O/Zielona Góra.
Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja:
„Wadium – przetarg nieograniczony na Dostawę mebli (...) – nr ref.: TZ.372.58.2018 – zadanie nr ….”
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7).
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6).
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli kuchennych, biurowych i metalowych dla komórek organizacyjnych szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
- zadanie nr 1 Etap I do 30.08.2018 r., Etap II 14.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i rozmieszczenie mebli kuchennych, biurowych i metalowych dla komórek organizacyjnych szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych i wyposażenia dla komórek organizacyjnych szpitala.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
- zadanie nr 2 Etap I do 30.08.2018 r., Etap II 14.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych i wyposażenia dla komórek organizacyjnych szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i rozmieszczenie materacy na wózki transportowe na Szpitalny Oddział Ratunkowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
- zadanie nr 3 Etap I do 30.08.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę i rozmieszczenie materacy na wózki transportowe na Szpitalny Oddział Ratunkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych używanych dla Klinicznego Oddziału Okulistyki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
- zadanie nr 4 Etap I do 30.08.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych używanych dla Klinicznego Oddziału Okulistyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |