GuidZP400 |
8d6929f4-66f9-4b36-9bfb-20ed966be297
|
Biuletyn |
589298-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
000288857
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
135/147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-545
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618310142
|
Zamawiajacy fax |
+48618310107
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.orsk.ump.egu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orsk.ump.egu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orsk.ump.egu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - TONERY, TUSZE
|
Numer referencyjny |
SZPiZ/DI/13/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych – tonery, tusze określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane do 31.12.2018 r., licząc od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał dwa zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery i/lub tusze) w ciągu kolejnych dziewięciu miesięcy o wartości nie mniejszej niż 85.000,00 zł brutto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikaty potwierdzające, że oferowane materiały eksploatacyjne są projektowane i produkowane zgodnie z wymogami Polskich Norm, ISO (9001, 14001) lub równoważnymi.
Karty katalogowe produktów.
Jednej sztuki każdego z produktów, przy którym w Załączniku nr 1 w kolumnie „DO TESTOWANIA” jest słowo „TAK”. Wykonawcy, którzy w swojej ofercie dla pozycji wskazanych do testowania zaproponowali „materiały oryginalne” są zwolnieni z przedkładania próbek. W trakcie przeprowadzania testów analizowane będą następujące parametry: wydajność i jakość wydruku, sposób i intensywność zabrudzania drukarki w stosunku do tonerów oryginalnych. Ponadto Zamawiający dokona także ich oceny pod kątem zastosowania w nich nieużywanych wcześniej części i komponenty oraz sprawdzi czy zbiorniki z tonerem posiadają wszelkie zabezpieczenia szczelności.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu nr rachunku 06 1130 1088 0001 3005 4720 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr rej. SZPiZ/DI/13/18”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a
i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały określone w projekcie umowy stąnowiacym załącznik nr 7 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|