„Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-10 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609289-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”, tj. dostawa, montaż i ustawienie przez Sprzedawcę fabrycznie nowego wyposażenia, według opisu i ilości zawartych w załączniku nr 1 do umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Sprzedawcę w miejsce wskazane przez Kupującego, tj. w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 wraz z wniesieniem do budynku, rozpakowaniem, montażem i ustawieniem.

Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rękojmi.
Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44fa30b6-7a52-4705-aaf2-297051272a78
Biuletyn 609289-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój 434, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”
Numer referencyjny ZA.271.110.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”, tj. dostawa, montaż i ustawienie przez Sprzedawcę fabrycznie nowego wyposażenia, według opisu i ilości zawartych w załączniku nr 1 do umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Sprzedawcę w miejsce wskazane przez Kupującego, tj. w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 wraz z wniesieniem do budynku, rozpakowaniem, montażem i ustawieniem. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rękojmi. Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - próbniki: tkanin, płyt meblowych, stelaży i uchwytów, - karta katalogowa krzesła konferencyjnego.
Inne dokumenty niewymienione - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 5 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 1)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 5 ust. 1* umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1* umowy nie ulegnie zmianie. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zmiany personalne na stanowiskach przedstawicieli Stron, o których mowa w § 4 umowy nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia Stron. * dotyczy transakcji w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający.
IV 4 4 data 2018-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)