Zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Data publikacji 2018-09-03
Data zakończenia 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610524-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na III (trzy) części:
• Część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych,
• Część II - Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych,
• Część III - Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 834b015e-b23b-4cfe-9fc4-2a0d6b558e4b
Biuletyn 610524-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Regon 000514377
Zamawiajacy adres ulica pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-153
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713406526
Zamawiajacy fax +48713406948
Zamawiajacy email zamowienia@duw.pl
Adres strony url www.bip.duw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. Projekt nr 9/8-2017/OG-FAMI pn. Integracja, adaptacja, akceptacja. Wsparcie obywateli państw trzecich zamieszkałych na Dolnym Śląsku, współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji; 2. Projekt nr 31/7-2017/OG-FAMI, pn. Urząd przyjazny cudzoziemcom – wzrost poziomu świadczonych usług poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych, realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji; 3. Program Interreg V-A Republika Czeska – Polska; 4. Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020; 5. Program Rodzina 500+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.duw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląski Urzęd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, Biuro Administracji i Logistyki, Sekretariat, pok. 2167
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Numer referencyjny AL-ZP.272-10/18/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na III (trzy) części: • Część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych, • Część II - Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych, • Część III - Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: zadanie nr 1: do 15 listopada 2018r. zadanie nr 2: do 15 listopada 2018r. zadanie nr 3: do 22 listopada 2018r.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – powinno zostać dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z wykonawców osobno.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w zakresie przewidzianym w SIWZ
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)