Część nr 1 Kaniule, obturatory, koreczki:
1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.;
2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.;
3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.;
Część nr 2 Kaniule do żył obwodowych dla dzieci:
1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.;
Część nr 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku:
1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.;
2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.;
Część nr 4 Kaniula dotętnicza:
1) Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.;
Część nr 5 Igły do biopsji gruboigłowej do działa bard magnum:
1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.;
2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.;
Część nr 6 Igły do portów:
1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.;
2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt.
Część nr 7 Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu (dopuszcza się złożenie oferty wariantowej):
Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE
1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt.
Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu
1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt.
II. Dzierżawa mammotomu
Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.
|
GuidZP400 |
b8201214-059c-4b0c-8d07-6d2119da2d04
|
Biuletyn |
615447-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji
|
Numer referencyjny |
TP.382.82.2018 BS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Część nr 1 Kaniule, obturatory, koreczki:
1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.;
2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.;
3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.;
Część nr 2 Kaniule do żył obwodowych dla dzieci:
1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.;
Część nr 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku:
1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.;
2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.;
Część nr 4 Kaniula dotętnicza:
1) Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.;
Część nr 5 Igły do biopsji gruboigłowej do działa bard magnum:
1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.;
2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.;
Część nr 6 Igły do portów:
1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.;
2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt.
Część nr 7 Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu (dopuszcza się złożenie oferty wariantowej):
Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE
1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt.
Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu
1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt.
II. Dzierżawa mammotomu
Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Podane ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości.
Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 1 i 2 – po 2 sztuki z każdego rozmiaru, poz. 3 - 2 szt.;
b) Część nr 2 – 2 sztuki;
c) Część nr 3 – poz. 1 i 2 po 2 sztuki;
d) Część nr 4 – 2 sztuki;
e) Część nr 5 – po 1 sztuce z poz. 1 i 2;
f) Część nr 6 – po 2 sztuki z poz. 1 i 2;
g) Część nr 7 – po 1 sztuce z poz. 1, 2, 3.
2) deklaracja zgodności z załącznikami;
3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
4) dokumenty techniczne producenta potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy;
2) formularz ofertowy;
3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja i dostęp do danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule, obturatory, koreczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.;
2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.;
3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule do żył obwodowych dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.;
2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kaniula dotętnicza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Igły do biopsji gruboigłowej do działa Bard Magnum
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.;
2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Igły do portów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.;
2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE
1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt.
Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu
1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt.
II. Dzierżawa mammotomu
Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.
|
| |