GuidZP400 |
169270cf-6de2-4116-835f-291678965d22
|
Biuletyn |
621178-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
|
Regon |
51425985927000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 077 777
|
Zamawiajacy fax |
322 077 395
|
Zamawiajacy email |
bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.katowice.uw.gov.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa przekazana/wysłana do siedziby zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
|
Numer referencyjny |
BA.I.272.26.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Kod CPV:
32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32236000-6 - radiotelefony
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia/wykaz i parametry oferowanego sprzętu wraz z cenami - załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
553658,54
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę radiotelefonów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
b) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 PZP,
c) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
d) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|