GuidZP400 |
5fddfb3b-9afb-43d4-902e-33b16a9b1ba2
|
Biuletyn |
630034-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Koszalińska
|
Regon |
170300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75453
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(094) 34-78-637, 34-78-635
|
Zamawiajacy fax |
(094) 34-78-636
|
Zamawiajacy email |
szp@tu.koszalin.pl
|
Adres strony url |
bip.tu.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Centrum badawczo – wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych” Nr RPZP.01.03.00-32-0002/17-00 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, innowacje, nowoczesne technologie Działanie 1.3 Rozwój publicznej infrastruktury badawczej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.tu.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej
|
Numer referencyjny |
51/PNOG/SZP-1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, wraz z montażem Koszty transportu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich..
. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48822000-6 Serwery komputerowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w formularzu cenowym tj. załączniku nr 1A do SIWZ.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model urządzenia.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne oczekiwane przez Zamawiającego, podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach technicznych nie gorszych niż opisane w formularzu cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
Uwaga: termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany termin jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XVI SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 1A do SIWZ
3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ.
2.Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
4.Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty:
-w zakresie zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
-w przypadku braku dostępności sprzętu na rynku tj sprzętu wskazanego w ofercie, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uprzednio przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, specyfikacja techniczna o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie).Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego
7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy urządzenia o parametrach technicznych innych niż określone w formularzu cenowym, w przypadku nie wywiązywania się z terminu dostawy określonej w umowie.
8.Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ust.5, 6, 7 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma w tej sprawie przez Wykonawcę.
9.Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony .
|
IV 4 4 data |
2018-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|