GuidZP400 |
2085d599-f5db-478f-a0da-4790009238c2
|
Biuletyn |
630241-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
|
Regon |
31031500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gdyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołomin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 633 100
|
Zamawiajacy fax |
227 633 135
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalwolomin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPMA.02.01.01-14-2516/15 pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu Powiatowym w Wołominie w celu poprawy jakości i dostępność ochrony zdrowia” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 obejmującego dostawę sprzętu, wyposażenia i oprogramowania informatycznego– Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zlokalizowanym w Wołominie, ul. Gdyńska 1/3
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szpital
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwolomin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie
|
Numer referencyjny |
04/I/2018/ZAM
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „wdrożenie e-usług w Szpitalu w Wołominie”, realizowanego w ramach projektu nr RPMA.02.01.01-14-2516/15 pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu Powiatowym w Wołominie w celu poprawy jakości i dostępność ochrony zdrowia” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 obejmującego dostawę sprzętu, wyposażenia i oprogramowania informatycznego– Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zlokalizowanym w Wołominie, ul. Gdyńska 1/3
2. Szczegółowy opis zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia wymaga się dostarczenia Systemu Informatycznego (zwanego też SI), w skład którego muszą wchodzić moduły/elementy określane jako część e-kadry, e-szkolenia, moduł Rozliczeń Kontraktów Pracowniczych, w ramach integracji istniejącego systemu części „szarej” .
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: opisu Systemów Informatycznych, sprzętu i wyposażenia zostały zamieszczone w załącznikach nr 1 do SIWZ .
3. Aplikacje zostaną wdrożone do użytkowania w terminie nie później niż do 31.01.2019r. od daty podpisania umowy.
Termin opieki nad wdrażaniem systemów informatycznych należy przyjąć 36 miesięcy.
Okres pogwarancyjny 36-60 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie kompetencji ani uprawnień.
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane OŚWIADCZENIE – że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Potwierdzenie że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
OPŁACONA POLISA , a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:
I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej:
Jedno zamówienie o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, BI wraz z interfejsami do integracji z systemami zewnętrznymi i obejmowała łącznie następujące kryteria:
• minimum 50 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
• minimum 2 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
• minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie danego Zamawiającego to 2 osoby;
II. Wykaz osób realizujących zamówienie:
1. minimum 1 osobę pełniącą funkcję Kierownik Projektu, która:
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostkach ochrony zdrowia;
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostce ochrony zdrowia o wartości usługi nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 24 miesiące, w charakterze kierownika/zastępcy kierownika projektu;
• posiada wiedzę z zakresu metodyk zarządzania projektami.
2. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Baz Danych, która:
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie konfigurowania i administrowania bazami SQL;
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów była instalacja, konfigurowanie i administrowanie bazami SQL;
3. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administratora Systemów
Serwerowych, która:
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008;
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów było administrowanie serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008,
4. minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Środowiska
Wirtualizacyjnego, która:
• posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania środowiskiem wirtualizacyjnym;
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy, którego jednym z zakresów było administrowanie środowiskiem wirtualizacyjnym;
5. minimum 1 osoba pełniąca funkcję Konsultanta ds. Wdrażania Dokumentacji, która:
• Posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrożeń SZBI zgodnie z wymagania normy ISO 27001
• Uczestniczyła w co najmniej jednym wdrożeniu SZBI zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001:2014 dla jednostek z branży ochrony zdrowia;
• Posiada aktualny certyfikat metodyki zarządzania projektami PRINCE2 lub PMI;
6. minimum 1 osoba pełniąca funkcję Konsultanta, która:
• Posiada certyfikat CISSP lub CASP
• Posiada certyfikat audytora wiodącego ISO/IEC 27001:2013 (akredytacja IRCA)
• Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika zespołu konsultantów w zakresie wdrożeń SZBI zgodnie z wymaganymi normy PN-ISO/IEC 27001:2014;
• Uczestniczyła w co najmniej jednym wdrożeniu SZBI zgodnie z wymaganiami normy PN-ISO/IEC 27001:2014 dla jednostek z branży ochrony zdrowia;
7. minimum 1 osobę pełniącą funkcję Koordynatora Testów Bezpieczeństwa, która:
• Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury
• Posiada co najmniej jeden z certyfikatów: Certified Ethical Hacker (CEH), Offensive Security Certified Professional (OSCP) certyfikat GIAC (Global Information Assurance Certification), Certified Information Systems Security Professional (CISSP).
WYKAZU USŁUG/DOSTAW wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługa zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone - załącznik nr 1A do SIWZ;
WYKAZU OSÓB, skierowanych ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 1B do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
ZAŚWIADCZENIE niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością w zakresie przedmiotu zamówienia np. Certyfikat ISO 9001:2009 lub ISO 9001:2015 lub dokument równoważny. (Składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum).
ZAŚWIADCZENIE niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia bezpieczeństwa informacji potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie przedmiotu zamówienia np. Certyfikat ISO/IEC 27001:2013 (akredytacja IRCA), PN-ISO/IEC 27001:2014 lub dokument równoważny. (Składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; 5.500zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|