Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. księznej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w 2019r.

Data publikacji 2018-11-26
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 2 im. księżnej Eleonory Czartoryskiej
Miejscowość Radzymin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652121-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 153311709, 158000006, 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na pięć pakietów) do siedziby zamawiającego.
2. Podział zamówienia na pakiety:
Pakiet 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a)
Pakiet 2. Mrożonki (załącznik nr 2b)
Pakiet 3. Artykuły spożywcze i nabiał (załącznik nr 2c)
Pakiet 4. Garmażerka (załącznik nr 2d)
Pakiet 5. Warzywa i owoce (załącznik nr 2e)
3. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 4.2 do SIWZ ilości produktów w poszczególnych pakietach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia.
4. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
5. Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki, w których będą dostarczane produkty z pakietu 1, pakietu 4 i pakietu 5 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji.
6. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych.
7. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
8. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zmówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów.
9. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.
11. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
12. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Płatność za zrealizowaną dostawę (dostawy) nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca faktury VAT, na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01c51201-c366-4165-a847-72e84087230b
Biuletyn 652121-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 2 im. księżnej Eleonory Czartoryskiej
Regon 016063117
Zamawiajacy adres ulica M. Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Radzymin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227865030
Zamawiajacy email zsoradzymin@interia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://radzymin.bip.gmina.pl/index.php?id=906
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://radzymin.bip.gmina.pl/index.php?id=906
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzezroczystej zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2 05-250 Radzymin, sekretariat CUW
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. księznej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie w 2019r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na pięć pakietów) do siedziby zamawiającego. 2. Podział zamówienia na pakiety: Pakiet 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a) Pakiet 2. Mrożonki (załącznik nr 2b) Pakiet 3. Artykuły spożywcze i nabiał (załącznik nr 2c) Pakiet 4. Garmażerka (załącznik nr 2d) Pakiet 5. Warzywa i owoce (załącznik nr 2e) 3. Podane w załącznikach wskazanych w ust. 4.2 do SIWZ ilości produktów w poszczególnych pakietach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. 4. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 5. Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki, w których będą dostarczane produkty z pakietu 1, pakietu 4 i pakietu 5 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji. 6. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych. 7. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 8. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zmówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów. 9. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. 11. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. 12. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Płatność za zrealizowaną dostawę (dostawy) nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca faktury VAT, na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa mięsa i wędlin do siedziby zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa mrożonek do siedziby zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze i nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa artykułów spożywczych i nabiału do siedziby zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa garmażerki (pierogi, naleśniki, krokiety, pyzy itp.) do siedziby zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa warzyw i owoców do siedziby zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji dostawy dodatkowej, w dniu złożenia zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)