Część 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne kod CPV 15100000-9
Część 2 Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6 oraz dżemy i wyroby podobne.
Część 3 Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3
Część 4 Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 /mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych które zostały wyspecyfikowane w Formularzu cenowym Zał. Nr 2, zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Zał. Nr 1.
2. Artykuły spożywcze dostarczone Zamawiającemu musza spełniać warunki określone przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiednich wymogów jakościowych, wysokich walorów smakowych dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych, w tym będą spełniały warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, znakowania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z :
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności , zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004, (Dz.U.UE.L2011.304.18),
- Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U.UE.L.2002.31.1),
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.),
- Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych tekst jednolity (Dz.U. z 2016 r. poz.1604 ze zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154),
- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. 2015 r., poz. 29),
tj. są właściwie oznakowanie co do nazwy, wykazu i ilości składników lub kategorii składników, alergenów, ilości netto w opakowaniu, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, warunków przechowywania lub użycia, nazwy firmy, adresu podmiotu działającego na rynku spożywczym lub podmiotu paczkującego artykuł spożywczy, nazwy kraju lub miejsca pochodzenia, instrukcji użycia, gatunku, klasy jakości, daty produkcji, informacji o wartości odżywczej.
3. Produkty spożywcze powinny zawierać skład zgodnie z opisem podanym w Formularzu cenowym.. Przetwory z ryb powinny zawierać co najmniej 60% mięsa ryby w 100g produktu gotowego do spożycia. Produkty zbożowe śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g, nie więcej niż 15 g cukrów na 100 g. Do użytku dopuszczalny jest olej o zawartości kwasów jedno nienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo nienasyconych powyżej 40 %.Napoje (woda, soki) nie powinny zawierać więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego, o niskiej zawartości soli/sodu tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g produktu. Produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących.
4. Ilości artykułów żywnościowych podanych przetargu są szacunkowe
i mogą ulegać zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
5. Wszystkie oferowane i dostarczone do stołówki artykuły, spożywcze będą w gatunku I.
6. Okres przydatności do spożycia na dostarczone artykuły, spożywcze nietrwałe oraz data minimalnej trwałości na dostarczone artykuły, spożywcze trwałe musi być zgodny z normami w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych.
7. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
8. Produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Dostawa mięsa i drobiu powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach z pokrywami, posiadających stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych.
10. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku i wniesienia do magazynów szkolnych.
11. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP.
12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
|
GuidZP400 |
010ea67c-f6b7-40a3-9179-0cd458de4a31
|
Biuletyn |
654624-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu
|
Regon |
380440575
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Konopnickiej 2, B. Chrobrego 5A
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Reszel
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-440
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897550196,
|
Zamawiajacy fax |
897550196
|
Zamawiajacy email |
sp3domaradzki@onet.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp3.reszel.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Reszlu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
11 - 440 Reszel, ul. M. Konopnickiej 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Numer referencyjny |
ZSP.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne kod CPV 15100000-9
Część 2 Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6 oraz dżemy i wyroby podobne.
Część 3 Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3
Część 4 Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 /mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych które zostały wyspecyfikowane w Formularzu cenowym Zał. Nr 2, zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Zał. Nr 1.
2. Artykuły spożywcze dostarczone Zamawiającemu musza spełniać warunki określone przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiednich wymogów jakościowych, wysokich walorów smakowych dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych, w tym będą spełniały warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, znakowania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z :
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności , zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004, (Dz.U.UE.L2011.304.18),
- Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U.UE.L.2002.31.1),
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.),
- Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych tekst jednolity (Dz.U. z 2016 r. poz.1604 ze zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154),
- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. 2015 r., poz. 29),
tj. są właściwie oznakowanie co do nazwy, wykazu i ilości składników lub kategorii składników, alergenów, ilości netto w opakowaniu, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, warunków przechowywania lub użycia, nazwy firmy, adresu podmiotu działającego na rynku spożywczym lub podmiotu paczkującego artykuł spożywczy, nazwy kraju lub miejsca pochodzenia, instrukcji użycia, gatunku, klasy jakości, daty produkcji, informacji o wartości odżywczej.
3. Produkty spożywcze powinny zawierać skład zgodnie z opisem podanym w Formularzu cenowym.. Przetwory z ryb powinny zawierać co najmniej 60% mięsa ryby w 100g produktu gotowego do spożycia. Produkty zbożowe śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g, nie więcej niż 15 g cukrów na 100 g. Do użytku dopuszczalny jest olej o zawartości kwasów jedno nienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo nienasyconych powyżej 40 %.Napoje (woda, soki) nie powinny zawierać więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego, o niskiej zawartości soli/sodu tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g produktu. Produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących.
4. Ilości artykułów żywnościowych podanych przetargu są szacunkowe
i mogą ulegać zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
5. Wszystkie oferowane i dostarczone do stołówki artykuły, spożywcze będą w gatunku I.
6. Okres przydatności do spożycia na dostarczone artykuły, spożywcze nietrwałe oraz data minimalnej trwałości na dostarczone artykuły, spożywcze trwałe musi być zgodny z normami w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych.
7. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
8. Produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Dostawa mięsa i drobiu powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach z pokrywami, posiadających stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych.
10. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku i wniesienia do magazynów szkolnych.
11. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP.
12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem
zamówienia.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 3.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty jakie są zobowiązani złożyć Wykonawcy:
Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ)
Formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ)
Pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/
Oświadczenie o podwykonawstwie (załącznik nr 10 do SIWZ) - jeśli dotyczy
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
15.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian
w treści zawartej umowy:
1) W sytuacji zmian asortymentowych artykułów spożywczych z Załącznika Nr 2 Formularz cenowy w zakresie wielkości, wagi, pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu, wartości odżywczej, wykazu składników, Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów spożywczych innych nie gorszej jakości o tych samych walorach smakowych i właściwościach jakościowych oraz wartości odżywczej, jak opisane w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wpisać jakiego artykułu dotyczy zmiana. Ciężar udowodnienia, że artykuł spożywczy spełnia wymogi określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy i zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia dokumentów dopuszczających do żywienia w placówkach oświatowych.
2) Zmiany wysokości szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku zmian ilościowych, zwiększenia ilości dostaw artykułów spożywczych, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy.
3) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów realizacji zamówienia lub podwyższenia standardów realizacji
4) zmian wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
16.Zamawiający przewiduje również wprowadzenie innych zmian umowy, w szczególności:
1) Zmiany osób upoważnionych lub ich danych kontaktowych, odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
2) Poprawienie błędów pisarskich w umowie, zmiana nazwy i innych danych Zamawiającego lub Wykonawcy, doprecyzowanie zapisów umowy.
17.Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, gdy zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
18.Zmiany wymienione w ust. 15 pkt. 1 – 2 oraz ust.16 pkt 1 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy a wprowadzone będą sporządzeniem protokółu podpisanego przez strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej
przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu
" Ilość zamawianego artykułu w 2019 r.
Kości schabowe (cięte) kg 160 1600
Kości szpikowe kg 72 720
Łopatka b/k kg 175 1750
Szynka b/k kg 58 580
Filet z kurczaka b/k kg 200 2000
Ćwiartka z kurczaka kg 65 650
Udko/Pałka kg 65 650
Schab b/k kg 125 1250
Słonina (bez skóry) kg 30 300
Golonka wieprzowa tylnia kg 5 50
Żeberka wieprzowe (paski) kg 10 100
Wątróbka drobiowa kg 30 150
Karkówka b/k kg 30 300
Smalec (kostka 200g) kg 2 20
Boczek wędzony kg 6 60
Porcje rosołowe z kuprem kg 45 450
Kiełbasa biała surowa (90 % mięsa wieprzowego) kg 9 90
Kiełbasa francuska (64% mięsa wieprzowego, 6% mięsa wołowego) kg 12 120
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej
przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
|
Zalacznik krotki opis |
Różne produkty spożywcze, oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze oraz dżemy i wyroby podobne
Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułów m-cu
" "Ilość zamawianego artykułu w 2019 r.
"
Ciastko owsiane (35g) wieloowocowe zaw.kwasów nasyconych do 10g szt. 500 1000
Bazylia (10g) szt. 6 60
Bulion warzywny (60g) szt. 2 20
Cukier waniliowy (32g) szt. 23 230
Cukier puder (400g) szt. 2 20
Cukier (1kg) szt. 60 600
Curry (20g) szt. 2 20
Cebula suszona (15g) szt. 12 120
Czosnek granulowany (20g) szt. 30 300
Przyprawa do mięs (75g) szt. 3 30
Drożdże świeże (100g) szt. 15 75
Dżem (270g) różne smaki; truskawkowy, wiśniowy, malinowy, brzoskwiniowy szt. 12 36
Kasza jęczmienna średnia (500g) szt. 42 420
Kasza gryczana (400g) szt. 6 60
Kasza kuskus (400g) szt. 25 250
Ketchup(480g) łagodny, pikantny szt. 25 250
Przyprawa uniwersalna do potraw(200g) szt. 2 8
Koncentrat pomidorowy(970g)30% szt. 60 600
Kwasek cytrynowy(20g) szt. 40 400
Kurkuma(20g) szt. 2 20
Koperek suszony(20g) szt. 10 100
Lubczyk (10g) szt. 32 320
Liść laurowy(6g) szt. 6 60
Mąka ziemniaczana(500g) szt. 3 30
Majeranek (8g) szt. 25 250
Makaron (500g) różne rodzaje (łazanki, nitka cięta, wstążki, spaghetti, świderek, muszelka) - z mąki makaronowej pszennej szt. 400 4000
Musztarda (180g) szt. 17 170
Natka pietruszki susz(6g) szt. 65 650
Ocet 10%(1l) szt. 3 30
Olej(900g)olej rzepakowy szt. 120 1200
Oregano(30g) szt. 3 30
Papryka słodka mielona(20g) szt. 43 430
Papryka ostra mielona(20g) szt. 5 50
Przyprawa do bigosu(20g) szt. 2 20
Przyprawa do ryb(20g) szt. 4 40
Przyprawa do kurczaka(30g) szt. 20 200
Przyprawa do gulaszu(20g) szt. 2 20
Przyprawa do spaghetti/przyprawa do makaronu(20g) szt. 18 180
Pieprz czarny mielony(20g) szt. 75 750
Pieprz ziołowy(20g) szt. 29 290
Rosół drobiowy(120g) szt. 19 190
Ryż biały długoziarnisty(1kg) kg 30 300
Sól morska drobnoziarnista(350g) szt. 67 670
Sól morska gruboziarnista(900g) szt. 40 400
Sok 100% (200g) różne smaki - jabłkowy, pomarańczowy, wieloowocowy szt. 3820 38200
Sok owocowy (300ml) różne smaki (cukry do 10%) - jabłko, wieloowocowy, pomarańczowy szt. 200 2000
Suszona włoszczyzna(100g) szt. 15 150
Zupa barszcz biały(66g) szt. 20 200
Żurek (66g) szt. 23 230
Zupa ogonowa(41g) szt. 9 90
Zacierka babuni(250g) szt. 5 50
Ziele angielskie(15g) szt. 7 70
Zioła prowansalskie(10g) szt. 7 70
Cząber(10g) szt. 3 60
Estragon(10g) szt. 2 20
Miód wielokwiatowy(1l) szt. 17 170
Proszek do pieczenia(36g) szt. 10 100
Tymianek(10g) szt. 2 20
Kasza jaglana (400g) szt. 36 360
Mąka tortowa-typ 450 kg 80 800
Woda mineralna niegazowana(0,5l) szt. 100 1000
Barszcz czerwony koncentrat(330ml) szt. 4 40
Chrzan tarty(190g) szt. 12 120
Kisiel truskawkowy(38G) szt. 20 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej
przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
|
Zalacznik krotki opis |
Owoce warzywa i produkty podobne, jaja kurze konsumpcyjne
Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu
" Ilość zamawianego artykułu w 2019 r.
Marchew kg 45 450
Pietruszka korzeń kg 30 300
Seler kg 25 250
Cebula kg 70 700
Por kg 12 120
Natka pietruszki(pęczek) szt. 60 600
Koper(pęczek) szt. 16 160
Szczypior(pęczek) szt. 7 70
Czosnek (główka) szt. 40 400
Papryka kolorowa kg 8 80
Pomidor kg 50 500
Ogórek zielony kg 70 700
Ogórek kiszony kg 63 630
Ogórek konserwowy (cały 900g) szt. 50 500
Kapusta kiszona kg 55 550
Kapusta pekińska kg 40 400
Kapusta biała kg 190 190
Kapusta czerwona kg 13 65
Kapusta włoska kg 20 80
Pieczarki kg 18 180
Kalafior szt. 6 60
Burak kg 150 150
Fasola drobna kg 20 200
Groch połówki kg 7 70
Szczaw konserwowy krojony(820g) szt. 8 80
Kukurydza konserwowa(400g) szt. 3 30
Groszek konserwowy(400g) szt. 30 300
Sałata zielona(główka) szt. 50 250
Rzodkiewka(pęczek) szt. 10 50
Banan kg 70 700
Kiwi szt. 500 1000
Mandarynka kg 30 180
Jabłka kg 30 420
Gruszka kg 20 100
Pomarańcz kg 50 400
Śliwka (duża) kg 30 120
Brzoskwinia kg 50 400
Nektarynka kg 50 400
Ziemniak biały Irga kg 1400 14000
Brokuł szt. 5 50
Cytryna kg 16 160
Jajka XL szt. 700 7000
Ciecierzyca (500g) szt. 5 20
Soczewica (500g) szt. 5 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej
przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
|
Zalacznik krotki opis |
Ryby przetworzone i konserwowane, produkty głęboko mrożone, mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa
Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu
" "Ilość zamawianego artykułu w 2019 r.
"
Filet z miruny mrożony SHP kg 60 600
Czarniak filet b/s SHP kg 30 300
Paluszki rybne z fileta (mintaj) kg 30 300
Mieszanka kompotowa mrożona (5-7skł) (1kg) kg 50 500
Czarna porzeczka mrożona (1kg) kg 5 50
Mieszanka jarzynowa mrożona (7skł)-1kg kg 10 100
Truskawka mrożona (1kg) kg 35 350
Fasolka szparagowa mrożona (1kg) kg 5 50
Marchew z groszkiem mrożona (1kg) kg 50 500
|
| |