GuidZP400 |
dc952165-b47e-45e9-af19-18855b125548
|
Biuletyn |
654216-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Regon |
18063549200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Korczowa - Przejście Graniczne
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Młyny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37552
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 242 550
|
Zamawiajacy fax |
166 242 550
|
Zamawiajacy email |
zopgkorczowa@interia.pl
|
Adres strony url |
https://zopgkor.bip.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://zopgkor.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I piętro, pom. 218 lub listownie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro, pok. nr 218
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Numer referencyjny |
DAE-242/11/I/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej.
Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – Przejście Graniczne, 37-552 Młyny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
2. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane modele monitorów dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy,
2) któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w ofercie.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1) - w przypadku zmian w trakcie wykonywania umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.,
2) w zakresie o którym mowa w ust. 3 pkt 2) – w przypadku:
a) wycofania z produkcji przez producenta danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z Załącznika Nr 1 do umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa, niż wskazana w ofercie, a wycofanie elementu przedmiotu zamówienia z produkcji przez producenta zostanie pisemnie udokumentowane przez Wykonawcę,
b) niedostępności na rynku danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z Załącznika Nr 1 do umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia – pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie a niedostępność na rynku elementu przedmiotu zamówienia zostanie pisemnie udokumentowana przez Wykonawcę,
c) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi, będącemu przedmiotem umowy.
5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wyłączeniem ust.6.
6. Strony przyjmują zasadę, że należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|