GuidZP400 |
6ff448fb-9580-4727-a485-8c7eb52bd406
|
Biuletyn |
652337-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
|
Regon |
29238081000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łagiewniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
73
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chmielnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 542 076
|
Zamawiajacy fax |
413 543 050
|
Zamawiajacy email |
DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.lagiewniki.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka organizacyjna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lagiewniki.com.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Przetarg II
|
Numer referencyjny |
DPS.DN.271.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach gm. Chmielnik, pow. kielecki, woj. Świętokrzyskie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo - cenowymi.
1.Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1b:
2. Dostawa oznaczona jako Część VII wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże - załącznik nr 1g:
Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 1b i 1g do SIWZ – tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Łagiewniki Nr 73.
Każdy z produktów ma być ( pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony w wymaganych opakowaniach a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca nie może dostarczać produktów o gramaturze większej lub mniejszej niż ich gramatura określona przez Zamawiającego w formularzach asortymentowo – cenowych i przeliczać wartości dostarczonego towaru o gramaturze innej niż określił to Zamawiający.
Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części VII zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert,
3) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej jeżeli dostarczany produkt tego wymaga,
4) informacja o przynależności do grupy kapitałowej na druku stanowiącym załączniki Nr 6 do niniejszej specyfikacji złożona zgodnie zapisami art. 24 ust.11 ustawy Pzp,
5) decyzję właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pojazdu (ów) do transportu żywności ( dot. samochodów, którymi żywność będzie dostarczana do DPS ) dot. dostaw artykułów ujętych załącznikach 1b i 1g.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części VII zamówienia – Załącznik Nr 5
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium dla części II i VII w wysokości ok. 3 % wartości
zamówienia :
Część II - wyroby piekarskie – 420,00 zł ;
Część VII - wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże – 600,00zł;
a. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn.zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chmielniku nr 96 8483 0001 2001 0000 2519 0001; z dopiskiem: ”Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Przetarg II."
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7:00 do 9:00.
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku dostarczane w zbiorczych pojemnikach czystych na zewnątrz łącznie z podstawą i wewnątrz. Dostawca będzie miał obowiązek dostarczania bułek w workach jednorazowych posiadających dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Maksymalna ilość bułek w worku – 50 szt.
Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1b.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00.
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny i wędliny podrobowe muszą być hermetycznie pakowane. Na każdym opakowaniu musi posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności do spożycia oraz wadze.
Uwaga: Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy, dostarczy w celu zapoznania się organoleptycznego ( w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej) próbki wszystkich wędlin w kawałkach po ok. 20 dkg (pozostałość do zwrotu).
|
| |