GuidZP400 |
7a5c1d0d-d27b-47f0-89a2-233114fcf09f
|
Biuletyn |
653865-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Poznaniu
|
Regon |
59041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61729
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 568 250
|
Zamawiajacy fax |
618 568 252
|
Zamawiajacy email |
as_poznan@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna więziennictwa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, w języku polskim, drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych, materiałów opatrunkowych, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych do skóry, środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi oraz chusteczek dezynfekcyjnych i rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
Ds-09/zp/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Część 1: Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 2: Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 3: Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 4: Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 5: Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 6: Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 7: Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
300402,88
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określone w §5 i §7 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określone w §5 i §7 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określone w §5 i §7 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1-8 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę, o którym mowa § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający zażąda następujących dokumentów:
- potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 00/100 gr.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę, o którym mowa § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający zażąda następujących dokumentów
-wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
- oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają aktualne świadectwa rejestracji i dopuszczenie do obrotu leków w zakresie będących przedmiotem zamówienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy , o którym mowa w § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w dostawach na podstawie prawa opcji przewidującego zmniejszenie o 30 % lub zwiększenie o 30 % przewidywanych dostaw oraz w przypadku wprowadzenia zamienników w razie zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu określonego w formularzu cenowym. Prawo opcji dotyczy zakresu wartościowego lub ilościowego, a ostateczne rozstrzygnięcie w tym zakresie należy do Zamawiającego.
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
- zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych odrębnymi przepisami. Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego o zmianie w/w stawek z 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zmiany stawki VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny poprzez doliczenie do podstawy opodatkowania (ceny netto) podatku VAT w stawce wynikającej ze zmiany.
- zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta z zachowaniem zasad proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie.
- dopuszcza się dostawę przedmiotów umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
92921,10
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu określone w formularzu ofertowym na cześć nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45481,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33130000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33471,88
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część nr 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24455000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14509,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35094,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22137,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
56787,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 7.
|
| |