GuidZP400 |
063abb34-d5d6-45ef-8427-1d799bedde13
|
Biuletyn |
654556-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres podany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330 III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem
|
Numer referencyjny |
ZP 091/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich atestów, certyfikatów, świadectw, deklaracji zgodności dla poszczególnych materiałów użytych do produkcji mebli lub wyprodukowanych mebli oferowanych w niniejszym postępowaniu, wystawionych przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, na dany przedmiot/element przedmiotu zamówienia w zakresie:
- wytrzymałości konstrukcji;
- oceny bezpieczeństwa;
- odporności na ścieranie;
- oceny higienicznej dla farb, lakierów, tj.
Dla Pakietu Nr 1 i 3
• Deklarację zgodności wykorzystanych płyt laminowanych do produkcji blatów roboczych z normą EN 14322-klasa ścieralności 3B
• Atest Higieniczny na zastosowaną płytę laminowaną
• Atest Higieniczny na obrzeża meblowe ABS
• Atest Higieniczny na zastosowane kleje topliwe
• Atest na ścieralność tapicerek krzeseł i foteli obrotowych – min. 160 000 cykli w skali Martindale
• Opinię na zawartość formaldehydu w zastosowanej sklejce
• Świadectwo badań na meble do przechowywania i biurka wg norm PN-EN 14073-2:2006, 14073-2004, 527-2:2002,527-1:2011, 14074:2006
• Atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości i trwałości krzeseł i foteli obrotowych, zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN 16139, PN-EN 1728, PN-EN 1022
• Zdjęcia poglądowe oferowanych produktów
Dla Pakietu Nr 2
1. Certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2015 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego", wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.)
2. Certyfikat systemu zarządzania środowiskiem, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy PN-EN ISO 14001:2015 w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania środowiskiem.
3. Certyfikat systemu zarządzania BHP, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Normy OHSAS 18001:2007 w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania BHP.
4. Certyfikat na zgodność z normą PN EN 13150 –Stoły robocze dla laboratoriów –wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę wraz z kartą oceny wyników badań wyboru, w zakresie stołu laboratoryjnego na stelażu stalowym. Certyfikat musi być wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie.
5. Certyfikat na zgodność z normą PN EN 14727 – Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę wraz z kartą oceny wyników badań wyrobu, w zakresie szafy laboratoryjnej wykonanej z tworzywa sztucznego. Certyfikat musi być wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie.
6. Atest higieniczny na stoły laboratoryjne.
7. Atest higieniczny dla blatów wykonanych z mieszanki żywic fenolowych wydany przez akredytowane niezależne od producenta laboratorium badawcze,
8. Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej dla blatów z żywic fenolowych wydane przez akredytowane niezależne od producenta laboratorium badawcze.
9. Dla blatów z żywic fenolowych certyfikat wydany przez niezależną instytucję badawczą, potwierdzający łatwość dekontaminacji na poziomie nie niższym niż doskonały.
10. Dokument wydany przez niezależnie laboratorium potwierdzający przeprowadzanie oceny działania przeciwbakteryjnego blatu z żywicy fenolowej, gdzie redukcja w populacji Escherichia coli i Staphylococcus aureus, następująca po kontakcie z powierzchnią próbek, po upływie 24 godzin w temperaturze 35°C i przy wilgotności względnej > 95%, wynosi > 99,99%.
11. Dokument potwierdzający, że blaty z żywicy fenolowej były utwardzane wykorzystując wiązkę elektronów.
12. W celu potwierdzenia odpowiedniego zabezpieczenia przed korozją blachy z których wykonanie są stelaże muszą spełniać warunki zgodnie z norma PN – EN ISO 9227:2007, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN – EN ISO 10289:2001 wynosi 10. Stosowny raport z badań wydany przez akredytowaną w tym zakresie jednostkę badawczą.
13. Grubość powłoki epoksydowej, którą pokryte są stelaże min. 200 μm potwierdzona sprawozdaniem z badań zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 wystawionym przez laboratorium akredytowane w tym zakresie,
14. Deklaracja producenta o zgodności krzeseł z ISO 2812 oraz potwierdzenie producenta o odporności krzeseł na 70% izopropoanol (środek dezynfekujący).
15. Próbki materiałów – próbki blatów fazowanych i oszlifowanych po 1 szt.
16. Wszystkie próbki powinny być złożone w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem „PRÓBKI”.
Dla Pakietu Nr 4
• Atest higieniczny PZH na szafy metalowe
• Klasyfikacja ogniowa wg EN 13501-farba na szafy metalowe
• Zdjęcia poglądowe oferowanych produktów
2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte odpowiednio do pozycji zamówienia opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - prospekt/ katalog/ folder/fotografia oferowanego towaru/ karta (formularz) danych technicznych, z zaznaczeniem nr pozycji oferowanego asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej:
1)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1 Laboratorium – meble biurowe i wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Laboratorium – meble biurowe i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2 Laboratorium – meble laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Laboratorium – meble laboratoryjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3 Doposażenie budynku administracyjnego i głównego – meble biurowe i wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Doposażenie budynku administracyjnego i głównego – meble biurowe i wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4 Szafy metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szafy metalowe
|
| |