GuidZP400 |
764469f3-3765-4265-b9c5-83c790831435
|
Biuletyn |
654732-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka
|
Regon |
000312811
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Prudnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4362784,
|
Zamawiajacy fax |
77 4362784
|
Zamawiajacy email |
medyk@zskorczak-prudnik.pl,
|
Adres strony url |
www.zskorczak-prudnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomProjekt pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zskorczak-prudnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zskorczak-prudnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w przedmiotowym postępowaniu składa się w formie pisemnej (oryginał podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka ul. Piastowska 26 48-200 Prudnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZS/VI/320/1304/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Nazwa zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 niezależnych części. Wykonawcy składając swoją ofertą mogą wybrać jedną lub większą ilość części bez ograniczeń.
Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt.
Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt.
Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt.
Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt.
Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt.
Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt.
Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz
z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety
Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz
z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt.
Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Nie wymaga się.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W w szczególności w zakresie przewidzianym we wzorze umowy (zał. nr 5 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38500000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38500000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
|
| |