Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654290-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2a0d8bc-fe9f-445d-84e7-18d6eb9505c6
Biuletyn 654290-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 141983460
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny osoba prawna wiadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier lub osobiacie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Numer referencyjny MSB/PN/89/11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii i Oddziału Anestezjologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełniona i podpisana specyfikacja asortymentowo-cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wypełniona i podpisana specyfikacja parametrów techniczno - użytkowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ – dotyczy wszystkich części, 4) Wypełnione i podpisane zestawienie kryterium nr 2 „okres gwarancji” – załącznik nr 6 do SIWZ – dotyczy wszystkich części. 5) Wypełnione i podpisane warunki serwisu pogwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ – dotyczy części 1-7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego w zakresie: 1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, 2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: 1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, 2) wprowadzenia nowej technologii, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, 3) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Endoskop do trudnych intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Endoskop do trudnych intubacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Videolaryngoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Videolaryngoskop
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Urządzenie do ogrzewania pacjenta wraz z podstawką jezdną + 80 sztuk kołderek grzewczych na każde urządzenie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i Defibrylator manualny z funkcją kardiowersji i stymulacji przezskórnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przepływowy ogrzewacz płynów infuzyjnych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Respirator transportowy z podstawą jezdną i torbą transportową
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw do bronchoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Zestaw do bronchoskopii
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Krzesło medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Krzesło medyczne
  

Criterion

Kryteria Warunki serwisu pogwarancyjnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)