Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1.Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2.Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4.Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 2
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655389-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 151120006, 32000003, 155000003, 158000006, 153000001, 152200006, 158110006, 31425003, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do następujących stołówek:
1. Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653
2. Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810
3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469
4. Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481
w następujących pakietach asortymentowych:

Pakiet 1 – mięso i wyroby wędliniarskie (Załącznik nr 1),
Pakiet 2 – drób (Załącznik nr 2),
Pakiet 3 – warzywa i owoce (Załącznik nr 3),
Pakiet 4 – ziemniaki (Załącznik nr 4),
Pakiet 5 – nabiał (Załącznik nr 5),
Pakiet 6 – różne artykuły spożywcze (Załącznik nr 6),
Pakiet 7 – mrożonki (Załącznik nr 7),
Pakiet 8 – ryby (Załącznik nr 8),
Pakiet 9 – pieczywo (Załącznik nr 9),
Pakiet 10 – jaja (Załącznik nr 10),
Pakiet 11 – ciasta (Załącznik nr 11).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19429278-8afb-4507-be1f-ec5f9ce48682
Biuletyn 655389-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 2
Regon 71531900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-54 2803161
Zamawiajacy fax 0-54 2803161
Zamawiajacy email zs2rypin@wp.pl
Adres strony url www.zs2rypin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zs2rypin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zs2rypin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs2rypin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1.Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2.Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4.Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1. Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2. Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4. Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481 w następujących pakietach asortymentowych: Pakiet 1 – mięso i wyroby wędliniarskie (Załącznik nr 1), Pakiet 2 – drób (Załącznik nr 2), Pakiet 3 – warzywa i owoce (Załącznik nr 3), Pakiet 4 – ziemniaki (Załącznik nr 4), Pakiet 5 – nabiał (Załącznik nr 5), Pakiet 6 – różne artykuły spożywcze (Załącznik nr 6), Pakiet 7 – mrożonki (Załącznik nr 7), Pakiet 8 – ryby (Załącznik nr 8), Pakiet 9 – pieczywo (Załącznik nr 9), Pakiet 10 – jaja (Załącznik nr 10), Pakiet 11 – ciasta (Załącznik nr 11).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dostaw realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, do różnych odbiorców (w tym również do sklepów własnych) artykułów spożywczych o wartości netto minimum 40.000,- zł rocznie (pakiety nr:1,2,3,6,10), minimum 15.000,- zł rocznie (pakiety nr: 4,5,7,8) i 4.000,- zł rocznie (pakiety nr: 9,) z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz okresu i miejsca dostaw o treści odpowiadającej załącznikowi nr 13.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)