GuidZP400 |
5d6de391-fe58-4786-81b8-f41133e6a948
|
Biuletyn |
655622-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej
|
Regon |
7235014900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 814 00 20, 33 810 03 36
|
Zamawiajacy fax |
33 810 03 36
|
Zamawiajacy email |
intendent@p31.eu
|
Adres strony url |
http://www.p31.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa Miasta Bielsko-Biała
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Wspólne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37 i Przedszkola nr 42 na rok 2019. Zamówienie udzielone na podstawie porozumienia zawartego na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w dniu 8 listopada 2018 r. Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42 wyznaczyły Przedszkole nr 31 jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania w ich imieniu i na ich rzecz.
Przedszkole nr 31 odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności:
a) pełną obsługę administracyjno-biurową,
b) powołanie członków komisji przetargowej,
c) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej,
Przedszkole nr 31 powołało komisję przetargową, której członkami są m.in. osoby wskazane przez Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42.
Każde Przedszkole będzie zawierać osobne umowy z Wykonawcami wybranymi w postępowaniu.
d) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach,
e) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postepowania, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców ochrony prawnej,
f) przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
p31.bip.mzo.bielsko.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2019 R
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37, Przedszkola nr 42 w roku 2019 zgodnie z załącznikiem cenowym.
2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4. W przypadku okoliczności których nie można było przewidzieć (innych niż wymienione w ust. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów spożywczych (wymienionych w załączniku cenowym), pod warunkiem, że wartość zamawianych artykułów spożywczych nie może być mniejsza niż 50% wartości umowy oraz nie większa niż wartość umowy.
5. Dostawy będą dokonywane partiami ,w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.
6. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe za pomocą wiadomości email, wiadomości sms, faksu lub w wersji papierowej.
7. W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca będzie zobowiązany się do dostaw artykułów żywnościowych w trybie pilnym, tzn. w dniu otrzymania zamówienia. Zamówienie będzie przekazywane telefonicznie.
8. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
9. Artykuły spożywcze winny być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.).
10. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1.08.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek i wstawienia do magazynu żywnościowego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części.
Wspólny słownik zamówień (CPV) : 15.00.00.00-8
Opis części zamówienia:
Przedszkole nr 31:
P31.1-ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE – CPV: 15800000-6,
P31.2 -WARZYWA I OWOCE – CPV: 15300000-1,
P31.3 – NABIAŁ ,TŁUSZCZE I OLEJE – CPV: 15430000-1,
P31.4 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6,
P31.5 -MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB – CPV: 15100000-9, 15112000-6,
P31.6– PRODUKTY MROŻONE – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5,
P31.7 PRODUKTY SUSZONE – CPV: 15890000-3,
P31.8 – JAJKA ,,L” – CPV: 03142500-3,
P31.9 -WODA ŹRÓDLANA – CPV: 15981000-8,
P31.10 – SOKI OWOCOWE – CPV: 15321000-4
Przedszkole nr 37
P37.1 - MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB – CPV: 15100000-9, 15112000-6,
P37.2 – MROZONKI I RYBY MROŻONE – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5,
P37.3– JAJKA ,,L” – CPV: 03142500-3,
P37.4 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6,
P37.5 -WARZYWA I OWOCE – CPV: 15300000-1,
P37.6 – NABIAŁ I TŁUSZCZE – CPV: 15430000-1,
P37.7 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI i JEJ – CPV: 15600000-4,
P37.8 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE– CPV: 15800000-6,
Przedszkole nr 42
P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE - CPV: 15300000-1
P42.2 – JAJKA – CPV: 03142500-3,
P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY – CPV: 15100000-9, 15112000-6,
P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY – CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5,
P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE – CPV: 15430000-1,
P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU I JEJ PRODUKTÓW – CPV: 15600000-4,
P42.7 - PRODUKTY SPOŻYWCZE – CPV: 15800000-6,
P42.8 – PIECZYWO – CPV: 15811000-6.
RAZEM: 26 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym
z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
„Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż:
1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Przedszkola nr 31 w Bielsku-Białej, ul. Pocztowa nr 24,
2. inspektorem ochrony danych - dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej- iod.pm31@mzo.bielsko.pl,
3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1986 z późn. zm.),
4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione przetargu posiada Pani/Pan* prawo do:
a) dostępu do udostępnionych danych osobowych,
b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2,
5. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo,
6. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo,
7. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia,
8. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
P31.1-ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
P31.2 -WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
P31.3 – NABIAŁ ,TŁUSZCZE I OLEJE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15430000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
P31.4 – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
P31.5 -MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
P31.6– PRODUKTY MROŻONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
P31.7 PRODUKTY SUSZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
P31.8 – JAJKA ,,L”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
P31.9 -WODA ŹRÓDLANA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
P31.10 – SOKI OWOCOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15321000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
P37.1 - MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
P37.2 – MROZONKI I RYBY MROŻONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
P37.3– JAJKA ,,L”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
P37.4 – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
P37.5 -WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
P37.6 – NABIAŁ I TŁUSZCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15430000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
P37.7 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI i JEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
P37.8 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
P42.2 – JAJKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15430000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY PRZEMIAŁU I JEJ PRODUKTÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
P42.7 - PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
P42.8 – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki zamówienia określa Załącznik 1a do SIWZ.
|
| |