GuidZP400 |
15979a4f-b8b6-4c83-9c41-9f9fc45dd71b
|
Biuletyn |
655434-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lęborski
|
Regon |
770979648
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czołgistów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 632 810
|
Zamawiajacy fax |
598 632 850
|
Zamawiajacy email |
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2018-zp/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2018-zp/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2018-zp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).
|
Numer referencyjny |
PO.272.1.21.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega takiej możliwości. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienia jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).
3.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2018-2019
a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku
c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku
Część 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
Część 4 - Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
Część 5 - Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych i drobnego wyposażenia:
a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive
b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych - kalkulatorów dla uczniów do realizacji zajęć
c) Zadanie 3 –Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
Cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Wykonawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Zama-wiającego. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: §administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5; §inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski (e-mail: iodo@starostwolebork.pl); §Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia do pracowni szkolnych w ramach projektu „Zawodowcy na topie” -podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie Zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych), nr postępowania PO.272.1.9.2018; §odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; §Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku; §obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; §w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; §posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; §nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2018-2019
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Podręcznik, książki, ćwiczenia, katy pracy, płyty CD,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk wewnętrzny SSD
Długopis 3D edukacyjny
Wyłącznik nadprądowy
Manometr pneumatyczny
Przycisk modułowy NO
Pneumatyczny reduktor ciśnienia
Przycisk modułowy NC
Zestaw narzędzi do montażu
Dysk wewnętrzny SSD
Głośnik mobilny
Router
Przyrząd do usuwania izolacji
Zestaw sieciowy w etui
Zawór pneumatyczny 3/2
Zawór pneumatyczny 3/2
Elektrozawór pneumatyczny 3/2
Zawór pneumatyczny 5/2
Zawór pneumatyczny 3/2
Modułowy przekaźnik czasowy
Pneumatyczny zawór czasowy 5/2
Modułowa lampka sygnalizacyjna żółta/ pomarańczowa
Modułowa lampka sygnalizacyjna czerwona
Modułowa lampka sygnalizacyjna zielona
Sygnalizator optyczno-akustyczny
Czujka ruchu PIR
Punktowa czujka dymu i ciepła
Kontrakton boczny
Listwa zasilająca
Gniazdo panelowe (niebieskie)
Gniazdo panelowe (czerwone)
Gniazdo panelowe (czarne)
Gniazdo panelowe (zielone)
Gniazdo panelowe (żółte)
Gniazdo labolatoryjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ksylen
Czerwień metylowa
Szczawian sodu
Termometr z sondą checktemp-
Termometr laboratoryjny
Rozdzielacz gruszkowy
Moździerz porcelanowy
Cylinder miarowy
Cylindr miarowy
Biureta
Biureta
Oranż metylowy
Octan wapnia
Tetraboran sodu
Siarczan żelaza
Siarczan amonu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Lęborku w roku szkolnym 2018-2019
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Nożyce do cięcia stali (prętów fi 12)
Miara
Cement
Płyn do smarowania form
Plastyfikator do betonu
Pigment do betonu
Płyta kartonowo-gipsowa szara
Profil sufitowy
Wieszak płaski
Wkręt fosfatowany
Profil ścienny
Strug
Wkrętarka
Wkręty na taśmie
Rusztowanie aluminiowe
Odkurzacz
Wiadro glazurnicze do fugowania
Pilarka
Folia stretch
Taśma pakowa
Karton
Zestaw do pakowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych i drobnego wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive
Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych-kalkulatorów dla uczniów do realizacji zajęć
Zadanie 3 –Dostawa pozostałych materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia)
Bindownica
Niszczarka
Marker do tablicy magnetycznej
Magnes
Notes
Komplet modeli brył geometrycznych (graniastosłupy i ostrosłupy)
Komplet modeli brył geometrycznych (bryły obrotowe)
Komplet przyrządów tablicowych
|
| |