Dostawa drobnego sprzętu kuchenno-stołowego oraz wyposażenia i urządzeń dla stołówek i restauracji Wojskowej Akademii Technicznej

Data publikacji 2018-12-03
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656326-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 391410002, 397131004, 422141000, 422151007, 392211101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu kuchenno-stołowego oraz wyposażenia i urządzeń dla stołówek i restauracji Wojskowej Akademii Technicznej.
Zadanie Nr 1: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki:
Bulionówek, cedzaków, chochli, desek, dystrybutorów grzewczych, dzbanków, ekspozytorów, filiżanek, frytownicy, garnków różnego rodzaju, kieliszków, koszy, kubków, listew, łopatek, łyżeczek i łyżek różnego rodzaju, maszynki do mielenia mięsa, mieszadeł, mikserów ręcznych, misek, młynków, nadstawek, noży różnego rodzaju, obieraczek, otwieraczy, ostrzałek, patelni, pater, pędzli silikonowych płyt kloca masarskiego, podstaw pod garnki, pojemników różnego typu, pokryw, półmisków, rękawic, rózg stalowych, sit, skrobaczek, stojaków, szatkownicy, szczypców, szklanek, szufelek, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, tarek, tasaków, termometrów, tłuczków, ubijaków, wanien, wiader, widelców różnego rodzaju, worków do wyciskania, zestawów do przypraw.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Zadanie Nr 2: Dostawa wyposażenia kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki:
Drabin aluminiowych, palet magazynowych, regałów z polipropylenu i ze stali chromowanej, stolików barowych, szafek bhp, taboretów, wiader na kółkach, różnego rodzaju wózków
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3A do SIWZ.
Zadanie Nr 3:Dostawa maszyn kuchennych dla potrzeb nowotworzonej stołówki:
Maszyny tunelowej do mycia naczyń, zmywarki, stanowiska roboczego do szatkowania warzyw.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3B oraz 3B1,3B2,3B3 do SIWZ.
Zadanie Nr 4: Dostawa pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki:
Pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3C oraz 3C1,3C2,3C3,3C4 do SIWZ.
Zadanie Nr 5: Dostawa wyposażenia restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym:
Krajalnicy żywności, taboretów gazowych, kostkarki do lodu, szaf chłodniczej.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3D do SIWZ.
Zadanie Nr 6: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym:
Bulionówek, chochel, cukiernic, dzbanków, filiżanek, garnków, koszyków, łopatek, nożyc, patelni, pieprzniczek, pojemników różnego rodzaju, porcjonerów, półmisków, salaterek różnego rodzaju, serwetników, solniczek, sosjerek, stojaków, szczypiec, sztućców stołówkowych (łyżeczek, łyżek, widelców i noży), świeczników, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, termosów, tłuczków, waz, widelców, witryn, wózków i wyciskaczy.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3E do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 faa1189a-7c6b-414d-8b3a-4a592aa6bc55
Biuletyn 656326-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wat.edu.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, skr. poczt. 50, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych"
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu kuchenno-stołowego oraz wyposażenia i urządzeń dla stołówek i restauracji Wojskowej Akademii Technicznej
Numer referencyjny 195/DZZ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu kuchenno-stołowego oraz wyposażenia i urządzeń dla stołówek i restauracji Wojskowej Akademii Technicznej. Zadanie Nr 1: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki: Bulionówek, cedzaków, chochli, desek, dystrybutorów grzewczych, dzbanków, ekspozytorów, filiżanek, frytownicy, garnków różnego rodzaju, kieliszków, koszy, kubków, listew, łopatek, łyżeczek i łyżek różnego rodzaju, maszynki do mielenia mięsa, mieszadeł, mikserów ręcznych, misek, młynków, nadstawek, noży różnego rodzaju, obieraczek, otwieraczy, ostrzałek, patelni, pater, pędzli silikonowych płyt kloca masarskiego, podstaw pod garnki, pojemników różnego typu, pokryw, półmisków, rękawic, rózg stalowych, sit, skrobaczek, stojaków, szatkownicy, szczypców, szklanek, szufelek, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, tarek, tasaków, termometrów, tłuczków, ubijaków, wanien, wiader, widelców różnego rodzaju, worków do wyciskania, zestawów do przypraw. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zadanie Nr 2: Dostawa wyposażenia kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki: Drabin aluminiowych, palet magazynowych, regałów z polipropylenu i ze stali chromowanej, stolików barowych, szafek bhp, taboretów, wiader na kółkach, różnego rodzaju wózków Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3A do SIWZ. Zadanie Nr 3:Dostawa maszyn kuchennych dla potrzeb nowotworzonej stołówki: Maszyny tunelowej do mycia naczyń, zmywarki, stanowiska roboczego do szatkowania warzyw. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3B oraz 3B1,3B2,3B3 do SIWZ. Zadanie Nr 4: Dostawa pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki: Pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3C oraz 3C1,3C2,3C3,3C4 do SIWZ. Zadanie Nr 5: Dostawa wyposażenia restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym: Krajalnicy żywności, taboretów gazowych, kostkarki do lodu, szaf chłodniczej. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3D do SIWZ. Zadanie Nr 6: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym: Bulionówek, chochel, cukiernic, dzbanków, filiżanek, garnków, koszyków, łopatek, nożyc, patelni, pieprzniczek, pojemników różnego rodzaju, porcjonerów, półmisków, salaterek różnego rodzaju, serwetników, solniczek, sosjerek, stojaków, szczypiec, sztućców stołówkowych (łyżeczek, łyżek, widelców i noży), świeczników, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, termosów, tłuczków, waz, widelców, witryn, wózków i wyciskaczy. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3E do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: Zad. 1,2,6 – maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy Zad. 3,4,5 – maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do SIWZ; b) „Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia” - załącznik nr 2 do SIWZ; c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - załączniki nr 3,3A,3B,3C,3D,3E do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 195/DZZ/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa: bulionówek, cedzaków, chochli, desek, dystrybutorów grzewczych, dzbanków, ekspozytorów, filiżanek, frytownicy, garnków różnego rodzaju, kieliszków, koszy, kubków, listew, łopatek, łyżeczek i łyżek różnego rodzaju, maszynki do mielenia mięsa, mieszadeł, mikserów ręcznych, misek, młynków, nadstawek, noży różnego rodzaju, obieraczek, otwieraczy, ostrzałek, patelni, pater, pędzli silikonowych płyt kloca masarskiego, podstaw pod garnki, pojemników różnego typu, pokryw, półmisków, rękawic, rózg stalowych, sit, skrobaczek, stojaków, szatkownicy, szczypców, szklanek, szufelek, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, tarek, tasaków, termometrów, tłuczków, ubijaków, wanien, wiader, widelców różnego rodzaju, worków do wyciskania, zestawów do przypraw. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2: Dostawa wyposażenia kuchennego dla potrzeb nowotworzonej stołówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa: drabin aluminiowych, palet magazynowych, regałów z polipropylenu i ze stali chromowanej, stolików barowych, szafek bhp, taboretów, wiader na kółkach, różnego rodzaju wózków Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3:Dostawa maszyn kuchennych dla potrzeb nowotworzonej stołówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostaw: maszyny tunelowej do mycia naczyń, zmywarki, stanowiska roboczego do szatkowania warzyw. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3B oraz 3B1,3B2,3B3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4: Dostawa pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: pieców konwekcyjno-parowych i zmywarki. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach: 3C oraz 3C1,3C2,3C3,3C4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5: Dostawa wyposażenia restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42215100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: krajalnicy żywności, taboretów gazowych, kostkarki do lodu, szaf chłodniczej. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6: Dostawa drobnego sprzętu stołowo-kuchennego dla restauracji w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa: bulionówek, chochel, cukiernic, dzbanków, filiżanek, garnków, koszyków, łopatek, nożyc, patelni, pieprzniczek, pojemników różnego rodzaju, porcjonerów, półmisków, salaterek różnego rodzaju, serwetników, solniczek, sosjerek, stojaków, szczypiec, sztućców stołówkowych (łyżeczek, łyżek, widelców i noży), świeczników, tac różnego rodzaju, talerzy różnego rodzaju, termosów, tłuczków, waz, widelców, witryn, wózków i wyciskaczy. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3E do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)