GuidZP400 |
5a650ed3-e950-46f6-9a4b-8f161ec38328
|
Biuletyn |
655982-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
001325767
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
Adres strony url |
https://www.uck.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.uck.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uck.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedłużonych subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe
|
Numer referencyjny |
DZP/381/132B/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa przedłużonych subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe.
Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego postępowania dostarczyć przedłużone subskrypcje do będących w posiadaniu Zamawiającego 386 licencji pakietu antywirusowego ESET, których wyszczególnienie ilościowe wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8.) Okres trwania subskrypcji - 36 miesięcy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga
|
Inne dokumenty niewymienione |
A). Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów:
1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
3) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ
4) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 7 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy,
5) Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg załącznika nr 8 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy.
6) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
7) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu – dołączyć do oferty w formie pisemnej.
8) Pełnomocnictwo
B) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP– załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego i na określonych przez niego warunkach.
7. Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku
o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać:
• wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany
• uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy,
• propozycję nowej wysokości wynagrodzenia.
Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego.
Zmiana o której mowa w punkcie b) i c) powyżej nie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy trwania umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
dotyczy punktu III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu TAK Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu NIE
|