GuidZP400 |
ddefe719-4bfd-4f9f-aae2-1581f055ea91
|
Biuletyn |
656868-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Klimontów
|
Regon |
83040994000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zysmana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Klimontów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27640
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
158 661 006
|
Zamawiajacy fax |
158 661 847
|
Zamawiajacy email |
klimontow@klimontow.ugm.pl
|
Adres strony url |
klimontow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.klimontow.akcessnet.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dostarczenie osobiście lub przesłanie pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jerzego Ossolińskiego w Klimontowie 27-640 Klimontów, ul. Szkolna 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w 2019 r. na potrzeby stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. J. Ossolińskiego w Klimontowie
|
Numer referencyjny |
PSP.K.ZP.271.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych określanych we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV/15000000-8; z możliwością składania ofert częściowych, w 9 częściach: Część nr 1- Pieczywo (CPV: 15810000-6); Część nr 2- Artykuły spożywcze (CPV: 15000000-8, 15870000-7); Część nr 3- Mięso wieprzowe i wołowe (CPV: 15100000-9); Część nr 4- Drób i produkty drobiowe świeże (CPV: 15112000-6); Część nr 5- Warzywa i owoce (CPV: 15300000-1); Część nr 6- Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3); Część nr 7- Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne (CPV: 15221000-3, 15331170-9 ); Część nr 8 - Jaja (CPV: 03143000-5); Część nr 9- Wyroby garmażeryjne NIE MROŻONE (CPV 15894000-1) Szczegółowy wykaz towaru i ilości zawiera zał. nr 1- Opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią Specyfikacji ( wg części od 1 do 9). Wytwarzanie towaru i jego jakości, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Ocena na podstawie - załącznik nr 2
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena na podstawie - załącznik nr 2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jeżeli w trakcie wykonywania umowy okaże się, że liczba dzieci dożywianych na stołówce jest na poziomie niższym od planowanego przez zamawiającego, zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zmniejszenia zamówienia.
2. Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.
3. Ceny poszczególnych artykułów mogą zostać obniżone w stosunku do przedłożonej w ofercie (jako maksymalnej) wg. cen obowiązujących w dniu dostawy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 1 składa się dostawa pieczywa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: 2-3 razy w tygodniu, najpóźniej do godz. 9:00 rano. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 2 składa się dostawa artykułów spożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 2. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu, 1 raz na 2 tygodnie, w godz. 8:00-15:00. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe i wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 3 składa się dostawa mięsa wieprzowego i wołowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 3. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu, 1 raz na 2 tygodnie, w godz. do 7:30 rano. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego. Cechy wspólne asortymentu - I klasa. Mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i odcieknięte, bez przebarwień i specyficznych zapachów. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drób i produkty drobiowe świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 4 składa się dostawa drobiu i produktów drobiowych świeżych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 4. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu, 1 raz na 2 tygodnie, w godz. do 7:30 rano. Produkty muszą być świeże, bez przebarwień i specyficznych zapachów, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z polskimi normami. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 5 składa się dostawa warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 5 Przewidywana częstotliwość dostaw: 1-2 razy w tygodniu, 1 raz na 2 tygodnie, w godz. 8:00 -15:00 . Produkty muszą być świeże. Cechy wspólne asortymentu wygląd charakterystyczny, naturalny dla każdego rodzaju produktów, bez naciekłości pleśniowych, nie zgniłe. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 6 składa się dostawa produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 6 . Przewidywana częstotliwość dostaw: 2 -3 razy w tygodniu, 1 raz na 2 tygodnie, w godz. do 7:30 . Produkty powinny być świeże, zgodne z normami. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 7 składa się dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek warzywnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 7. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1 raz na 2 tygodnie, w godz. od 8:00 do 15:00. Produkty muszą być prawidłowo zamrożone, bez oznak ponownego zamrażania. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03143000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 8 składa się dostawa jaj zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 8. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1 raz na 2 tygodnie, w godz. od 8:00 do 15:00. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne nie mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Na część nr 9 składa się dostawa wyrobów garmażeryjnych nie mrożonych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 część 9. Przewidywana częstotliwość dostaw: 1 raz na 2 tygodnie, w godz. do 7:30 . Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. Faktura za dostarczony towar musi być dostarczona wraz z towarem.
|
| |