GuidZP400 |
488621b0-8ae2-462d-93d3-51508429cf5b
|
Biuletyn |
656365-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
222106502
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
277
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1251621
|
Zamawiajacy fax |
26 1251787
|
Zamawiajacy email |
18wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej- za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiscie, za posrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
18 WOG ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, kancelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych w podziale na 2 zadania: Zadanie I- Jednostka Wojskowa 4651, 81-117 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona. Zadanie II- Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice.
|
Numer referencyjny |
18WOG-SZP.2712.46.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych w podziale na 2 zadania:
Zadanie I- Jednostka Wojskowa 4651, 81-117 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona.
Zadanie II- Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice.
Miejsca dostaw:
Zadanie I - Jednostka Wojskowa 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona.
Zadanie II- Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice.
Dostawa loco magazyn Odbiorcy na koszt Wykonawcy wg wykazu przydziału środków spożywczych dla Odbiorców.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamawianego towaru. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa „ zawiera ilości które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
- aktualnej decyzji administracyjnej właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2017, poz. 242 z późn. zm.) lub
- aktualnej decyzji administracyjnej wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) lub
- zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji
i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualną decyzję administracyjną właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2017, poz. 242 z późn. zm.) lub
b) aktualną decyzję administracyjną wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji
i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w „Projekcie umowy”, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian umowy w przypadku:
1. zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia – tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (Dz. U. Nr 63, poz. 327) oraz rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 grudnia 2014 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i żołnierzy pełniących służbę kandydacką (Dz. U. z 2015 r., poz. 42). W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, Strona ta zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
2. zmiany prognozowanych ilości poszczególnych asortymentów (wyrobów) określonych w formularzu cenowym dla właściwej jednostki wojskowej, objętej zakresem przedmiotu umowy, o ile nie spowoduje to wzrostu wartości wynagrodzeń, o których mowa odpowiednio w §4 niniejszej umowy. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jednostka Wojskowa 4651, 81-117 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 i 7 do SIWZ.
Miejsca dostaw:
Zadanie I - Jednostka Wojskowa 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona.
Dostawa loco magazyn Odbiorcy na koszt Wykonawcy wg wykazu przydziału środków spożywczych dla Odbiorców.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamawianego towaru. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa „ zawiera ilości które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie II- Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 i 7 do SIWZ.
Miejsca dostaw:
Zadanie II- Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-312 Cewice.
Dostawa loco magazyn Odbiorcy na koszt Wykonawcy wg wykazu przydziału środków spożywczych dla Odbiorców.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamawianego towaru. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa „ zawiera ilości które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego
|
| |