Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie w podziale na pakiety - liczba pakietów 8

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657957-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000000, 158000006, 158000009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie oraz artykułów Żtwnościowych w okresie od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f10fc3cc-ced3-44cc-8c10-3c88ba084263
Biuletyn 657957-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
Regon 51062372300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Edwarda Turowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10685
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 428 233
Zamawiajacy fax 895 428 233
Zamawiajacy email h_mierzejewski@zso4olsztyn.pl
Adres strony url www.zso4olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zso4olsztyn.pl/bip/index.php?id=121
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zso4olsztyn.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie w podziale na pakiety - liczba pakietów 8
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie oraz artykułów Żtwnościowych w okresie od 02.01.2019 r. do 21.06.2019 r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. ”a”, "b” i „c Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę należy złożyć na lub wg formularza oferty stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Oferta wraz z załącznikami (oświadczeniami i dokumentami) powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie, komputerze, długopisem lub atramentem) oraz być podpisana przez: wykonawcę (osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty) lub osobę/osoby posiadające stosowne pełnomocnictwo. 4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdy z wybranych pakietów. 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być w oryginale, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być tak podpisana, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej http://www.zso4olsztyn.pl informacji wskazanych w art. 86 ust 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp dopuszcza się zmianę postanowień mowy w przypadku: 1)zmiany produktu dostarczanego przez wykonawcę na równoważny lub lepszy pod względem jakości w stosunku do zaoferowanego w ofercie, w przypadku niemożliwości jego dostarczenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w szczególności takich jak: zaprzestanie lub zmiana profilu produkcji przez producenta, upadłość lub likwidacja producenta. 2)działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy "siła wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a)katastrofalne działania przyrody, b)akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c)zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3)zawieszenia przez zamawiającego realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4)ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1)wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, 2)zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku wykonawcy i zaakceptowaniu go przez zamawiającego, 3)ceny produktów o których mowa w pkt 1 ppkt 1 nie mogą być wyższe od cen zaoferowanych w ofercie, 4)zmiany nie mogą pogarszać sytuacji zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, z zastrzeżeniem pkt 1 ppkt 4, 5)wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce , mieso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki ,ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rosilny uprawne,produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)